Kattebilleder i juni

Så fin Mollie er. :heart_eyes::blush: hvor gammel er hun?

1 Synes om

Mollie og hendes bror Milo blev 8 år den 17. Maj,

3 Synes om


Mille og jeg på tur i baghaven :hjerte:

13 Synes om


Vores alders præsident, 14 årige Mikki :hjerte: . Som altså er en pige, trods drengenavnet :wink:.

14 Synes om

Dejlige misser :kissing_heart::blush:

2 Synes om


Milo i kattegården :hjerte: , med højt græs og skvalderkål, som de elsker at ligge i, når det er varmt.

15 Synes om


Lille Rikke :hjerte: , vores mindste kat, nyder køligheden i kattegårdens høje græs.

15 Synes om


Et lidt bedre billede af Mollie, så hendes dejlige farver kommer til deres ret. Mollie ligger på en hylde i kattegården.

18 Synes om

Og der kom sørme flere dejlige misser! :smile::heart_eyes: min kæreste fortæller, da han ser Mollie, at han har haft en Sofie, der lignede hende helt vildt. :blush: Du skriver på din profil om vildkatte wellness? Er nogle af kattene tidligere vildkatte ?

1 Synes om

Ja, nu syntes jeg det var tiden, at vise nye billeder af dem alle fem :smil: .
Alle de gamle billeder forsvandt jo desværre, med det gamle kattegale :unamused: .

Hvor sjovt, at din kæreste har haft en Mollie lignende Sofie :grinning:

Ja vi har haft et hold vildkatte boende i vores gamle vaskehus, som min mand isolerede til dem, så de ikke skulle fryse om vinteren.
De fik mad 3 gange dagligt og kom og gik som de ville. Vi havde i starten 10 vildkatte derude, de 8 var killinger.
Og 2 inde i vores hus Mikki og Mille.
Nu har vi 3 “vildkatte” tilbage, men de er flyttet ind i vores hus nu, pga gentagne overfald af banditkatte, og kommer nu kun ud, i vores dertil byggede kattegård, sammen med Mikki og Mille :smil: .

5 Synes om

Tak for billederne og historien om vildmisserne. Godt de er I tryghed hos jer nu. :two_hearts: :relaxed:

2 Synes om

Nora på snart 10 år :hjerte:

21 Synes om

Jeg er ude at jage hende her væk flere gange om dagen.

Jeg tror nu ikke, hun har haft held til at få fat i nogen af fuglene, men der er så mange unger for øjeblikket. Gråspurve, musvitter og små bitte blåmejser. Især blåmejseungerne er ikke særlig bange af sig, når man kommer derud. Og det er ikke alle ungerne, der helt ved, hvordan man begår sig i verden.

Fx har jeg set nogle af de små musvitter flere gange forgæves forsøge at gennemskue, hvordan man hænger fast i nøddebeholderen :hoho: Så en af dem kunne jo have opmærksomheden rettet mod noget andet og derved overse katten.

Hun kan heldigvis ikke kravle i træet. Det har jeg i hvert fald aldrig set nogen af kattene i kvarteret gøre.

12 Synes om

Jeg havde glemt, jeg havde taget det her. Hjælp! Jeg drukner i PutFun-sengen!

15 Synes om

Så fik vi endelig set ham og rørt ved ham…og reserveret ham :heart:
Så nu skal tiden bare gå til han er gammel nok til at flytte hjem til os :grin:

Made by Picasso :heart:

22 Synes om

Hvor er han fin, og kær. :smelter:

1 Synes om

Tak :slight_smile:Ja, det syntes jeg jo også…en rigtig KO-kat :heart:

1 Synes om

Så skal han vel hedde Cowboy :smile:

1 Synes om

Ja, det er lige før :smile:

1 Synes om

Han ser i øvrigt ligeså fræk ud som de andre “stankelben” - ham skal i nok få det sjovt med :smile:

2 Synes om