Kattebilleder i juni

Omklamrende lille lort :klappe:

16 Synes om

Jeg synes godt nok Louis har fået en lang krop og hale… for ikke at tale om at han er blevet lidt tyk

3 Synes om

Billedet siger alt, tror at Bertils omplacering var en succes :smiley::joy:

16 Synes om

:smelter: Min yndlings Eife-killing :hjerte:

1 Synes om

“You shall not pass,” siger Bastian ved hoveddøren. :hjerte:


Bastian, 13.06.2018

18 Synes om

Livet er hårdt. Hilsen Billy :tihi:

15 Synes om

Alfred hjælper Selma med at tjekke brænde :grin:

16 Synes om

Så fik jeg besked på at blive siddende…

Lille gurli… og velcro ligger lige ved siden af, for gurli elsker sin velcro

16 Synes om


Gurli og hendes velcro

16 Synes om

Naboens anden fine ungkat. Vi leger :hjerte:

14 Synes om

Han er os en af de bedste :sunglasses:

Næste gang mads spørger om han må tage noget med hjem fra arbejdet - så siger jeg altså nej… :slight_smile::laughing: troede han mente noget træ eller jern han kunne bruge til noget - snydt kan man altid blive…

Men mormis og søskende var blevet til hundeføde for chefens nye jagthund, og da mads kommer ind i foderladen har den misling her i gabet, så mads skynder sig at rede misling, som nu står uden mor eller søskende… Den er Ca 4-5 uger gammel…

7 Synes om

Godt at killingen blev reddet :hjerte:
Med fare for at fornærme hundemennesker: Er der ikke noget galt med en jagthund der dræber og fortærer katte?

1 Synes om

Jeg ved heller ikke om den havde spist kattene, Mads sagde bare den havde dræbt mor og søskende, også havde jeg ikke lyst til at vide mere…

Pas jeg har selv hunde, men de har aldrig rørt kattene… Men jeg kender heller ikke til jagthunde ud over min svigerindes hund og han er også pænt lige glad med katte…

Jeg kender kun til det fra nogle bekendte. Deres jagthunde kunne aldrig finde på at røre de voksne katte, de er deres buddies. Men de jagter fremmede fra grunden, og desværre har den ene fået den idé, at killinger er sjove at jagte. Så sidste år fik den desværre taget to (den spiser dem ikke). I år gør de alt, hvad de kan, for at beskytte killingerne - de har lukket mere af, og de er meget MEGET obs på hundene, når de er ude.

Hold op den bette puller er nuttet :heart:

Jeg er faktisk ret sikker på, I manglede sådan en :wink:

Jeg er ret sikker på vi mangler en Europe og ikke en huskat mere… Men altså nu er den her og bliver passet på og plejet også ser vi hvordan tingene udvikler sig men indrømmer jeg altså hellere vil have en eur killing :see_no_evil:

1 Synes om

Jeg fik måske også formuleret mig lidt skævt, for det er vel hundens opdragelse snarere end hunden selv der er noget galt med (siger hun der ikke ved noget som helst om hunde). Eller er det svært at lære en hund hvad der er legitimt bytte, og hvad der ikke er?

Nu er jeg jo heller ikke ligefrem hundeekspert :stuck_out_tongue: Men som jeg har forstået det, så kan den løbende kat tricke jagtinstinktet, og hvis man så ikke lige er til stede til at stoppe hunden… Hos vores bekendte er det ikke et problem med de voksne katte, men de små er ikke helt en del af flokken endnu, så måske derfor der er reaktion på dem.

Det lille barnebarn som skulle være kommet den 20 juni på Tommys fødselsdag lader stadig vente på sig…:slight_smile:
Til gengæld var der 3 andre som kom til verden den dag :heart: :heart: :heart:
Helt og aldeles uventede…troede ALDRIG at det ville ske…men her er de så :slight_smile:
Der tog de godt nok en vis legemsdel på os :smiley:

13 Synes om