Kattebilleder i maj

Glædelig 1. maj … vi fejrer den med tændt op i brændeovnen :sunglasses::roll_eyes:

15 Synes om

Vi støtter op om det gode tiltag - her var 11 grader da jeg stod op …!

2 Synes om

Denne lille fregne aka Joy tager sig en slapper oppe på yndlingspladsen helt oppe under loftet :slight_smile:

14 Synes om

Lækker lille dame :heart_eyes:

2 Synes om

Ja, her var Sox så frossen så hun måtte op og stå på ovnen!

11 Synes om

Stakkels lille pus - havde man fået kolde fødder. :tihi:
Godt far havde fået tændt op, så man kunne få varmet fusserne :grin:

5 Synes om

Hun ELSKER at ligge deroppe. Efter jeg fik den her træpille brændeovn, så er det bare hendes plads. Der bliver ikke så varmt deroppe at man brænder sig - den varme luft bliver blæst ud lige under, mellem glasset og toppladen … og det har hun luret af :slight_smile:

1 Synes om

Kattene slikker sol på verandaen…


Bastian, Caithlin & Rags, 29.04.2018

19 Synes om

Nu er det godt nok en video, jeg tænkte det vel ikke kunne skade da den er noget så sød og fyren der laver de her videoer gør noget godt misserne. Jeg ved ikke hvor det er henne i verden.
Det og jeg tror ikke det her fortjener sin egen tråd. I dunno… :sweat_smile:

4 Synes om

Vi hygger i haven

14 Synes om

Mon Louis har fået øje på noget spændende :tihi:
Han var endda en tur oppe og hænge i hegnet!

16 Synes om

Osterejetyv

Og inden nogen får ondt i rumpetten over at jeg giver ham osterejer; ja så hmm ja så få ondt :muhaha:

12 Synes om

Så hyggeligt :slight_smile:
Og jeg får ikke ondt nogen steder…vores får/stjæler også alt hvad vi spiser hvis de kan komme til det :stuck_out_tongue_closed_eyes:

I dag var der flere som snuppede hjemmelavet dressing af creme fraiche…uhm…det smagte godt sagde de :smiley:

2 Synes om

To piger lørdagshygger i haven :hjerte:

17 Synes om

It’s not drinking alone if the cat is home :wine_glass:

8 Synes om

Så er der nye kugle hoveder hos os, denne ville ikke ha taget billede af næsen :wink:

24 Synes om

Jeg synes ikke, at katten har fået et glas at hygge sig med? :yum:

Hun drikker alligevel altid kun af mit :tihi:

3 Synes om

Undskyld at jeg bare fik skrevet katten - bagfefter kom jeg i tanke om, at hun jo hedder Sigga-missen :heart_eyes:

Helt ok. Navnet afhænger meget af dagsformen her hjemme. :wink: Kattekræet og tissemissen er meget brugt. Kattekræet er den, der drikker af mit glas og går på køkkenbordet!

4 Synes om