Kattebilleder i maj

Vi arbejdede i kontoret igår , ja det vil sige jeg arbejdede og kattene transmogriffede til splat katte :rofl:

17 Synes om

Hvor er de smukke :heart:

1 Synes om

Ja, jeg sidder jo lige her på kontoret og skal installere min ny MS Office pakke, sende lidt jobansøgninger og tilmelde mig kurser - og så dukkede sekretæren lige op! Og SÅ er freden forbi :wink:

https://www.instagram.com/p/Bigsx6uggdxOGtSOIWUtZRPX2zF2FFCvXFNefg0/

12 Synes om

:heart_eyes:

Det holdt næsten et minut, så fik Devi nok af Milton der ikke havde bedt om lov til at putte, fortalte ham en ting eller to og skred :grin:

19 Synes om

Men hvor er hun dygtig, at han fik lov bare lidt❤️ Og hvor er han sød!

1 Synes om

Det er simpelthen så dejligt at Silas har fået en kat som er lige så puttesyg som ham selv. Og jeg tror også at Skofus nyder at Silas er lidt mindre klistrende. Skofus sætter pris på sit personlige rum. :grin:

17 Synes om

Sigga og jeg er helt enige om, at skyggen er det gode sted at være. Og hun har åbenbart savnet mig så meget i dag, at vi skal holde “fod i pote” - hun har ligget sådan i 10 min :tihi: ( undskyld for nærbillede af mine fødder!)

16 Synes om

Vi overlever nok synet af dine tæer - det er jo alligevel smukke Sigga man kigger mest på :heart_eyes:

3 Synes om

Var det på Instagram, var der helt sikkert nogen, der beundrede Trines fødder, frem for katten … :hoho:
Been there … :roll_eyes:

3 Synes om

Nå nu har jeg åbenbart også fået en RØD pelsplante også …:grin: er ved at være lidt nervøs for om den breder sig ind på den anden side af hegnet :face_with_raised_eyebrow::grin:

15 Synes om

Åh, it’s so hard to be a missetat

15 Synes om

Her, @galath, mr. Jeg-gider-i-hvert-fald-ikke-kigge-på-dig i haven :slight_smile:

18 Synes om

Og så en anden, der i hvert fald ikke mente, at han fik nok opmærksomhed. Jeg kiggede jo på en anden i flere sekunder :venter:

16 Synes om

Ih, hvor hans blik minder om Bettefisen’s! :open_mouth:

De er jo også bobber begge to :slight_smile:

Hvad hedder Bettefisen på stamtavlen?

Han hedder Silky Catz Finnick Odair (Kuld temaet var hunger games)

Om en halv time…den 10 maj…så har jeg fødselsdag :slight_smile:
11 år bliver jeg og min mor siger at jeg er den dejligste Sex Bomb på jord :heart:
Jo, jeg hedder Sex Bomb men bliver bare kaldet for Bomben :heart:

19 Synes om

Tillykke smukke Bombe - du vil altid blive husket, fordi du var mor til skønne, herlige Kalle :heart_eyes:

2 Synes om

Så var han der alligevel, lille Pelle Haleløs :heart:

Tillykke med den lækre mis! :heart_eyes:

1 Synes om