Kattebilleder i marts

Min søde dejlige Fritzz med en regnbuehindebetændelse, som på trods af intensiv behandling desværre har udviklet sig til grøn stær. Øjet skal derfor fjernes, så med i dag vil Fritzz ikke længere kun være kendt for sit seje vampyrlook, men også for sit piratudseende. :pirate_flag:

12 Synes om

Krydsede poter for at det går godt. Jeg er sikker på at han godt kan bære et pirat-look også :wink:

2 Synes om

Ham Fritzz bliver da bare mere og mere badass :heart:

3 Synes om

:kram: til både dig og Fritzz :hjerte:

1 Synes om

Det skal nok gå godt. Og Rags siger, at Fritzz godt må være med i hans piratklub…:hjerte:

8 Synes om

Det skal nok gå alt sammen, men jeg synes godt nok I har været uheldige på kattefronten i et stykke tid :troste:
Godt I har fået Fatboy Finn, der kan underholde med killingestreger :grin:

6 Synes om

Jamie med killinger i hulen i fødekassen. Tiptiptipoldemor Anakitkat i fødekassen lige udenfor hulen.
Dagmar i sikker afstand men dog inde i sturdien. Hun er usikker på det hele - og meget nysgerrig. Hun nærmer sig forsigtigt, mens hun knurrer. Når nysgerrigheden tager overhånd, får den nærmeste killinger (eller voksne) en blød pote…,.

12 Synes om

Det er hårdt at være et lille skrigedyr…

22 Synes om

Et ualmindelig nuttet lille skrigedyr :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Jagt instinktet fejler absolut intet hos Sine, derimod mangler hun altså lige lidt hukommelse til at kunne huske der også var en rude imellem hende og fuglen de sidste 100 gange hun har forsøgt at fange den… :speak_no_evil::see_no_evil: Oh well hun lære det vel på et tidspunkt :thinking::crossed_fingers:

13 Synes om

Fritzz. Dagen derpå, nu som vampyrpirat.

22 Synes om

Lille skat da - hvor er du en flot pirat! :hjerte:

2 Synes om

Skønne Fritzz. Hvis nogen kan bære det look er det dig :hjerte:

Hvordan har han det?

1 Synes om

Tak. :slight_smile:
Omstændigheder i betragtning, har han det fint. Jeg synes, at han tager det så flot. :hjerte:

3 Synes om

Selv uden øjet er han en forbandet smuk kat :heart:

6 Synes om

Fritzz. :hjerte:

2 Synes om

Bingoooo :wink: eller amen :slight_smile:

1 Synes om

Total Bingooo :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Vamirat eller pipyr :slight_smile:

Jeg håber, han lynhurtigt kommer sig og lærer at begå sig med et øje. Hvad siger han til kraven?

2 Synes om

Smukke dreng. :hjerte:

1 Synes om