Kattebilleder i november 2018

“Er jeg så den smukkeste kattepige i hele verden?”
“Ja, det tror jeg næsten, du er…” :wink:


Dushara Cathal Caithlin, 29.10.2018

27 Synes om

Næsten.

Venlig hilsen Chili :pote:

P.S. Chilis mor synes, hun er meget smuk - altså Caithlin. Og Chili. Men Caithlins øjne er grønnere end Chilis :slight_smile:

6 Synes om

Cookie vil nu mene at hun er den smukkeste :hjerte:

19 Synes om

Hun er i hvert fald den tykkeste :tihi:

2 Synes om

Shhh :shushing_face:

Men uden tvivl, og den mest harmonella :tihi:

Bager kage til studiekredsen iaften. Foreløbigt er huset ikke brændt ned - endnu!! Midt i det hele kommer Pelle valsende forbi med kagedej på øret… Nej, nej, jeg havde da overhovedet slet ikke registreret han frekventerede køkkenbordet imens jeg kæmpede med vægt, skåle og ingredienser :slem:

20 Synes om

Fanni og jeg på WS i Tampere.

22 Synes om

En lille alienlarve er ved at forpuppe sig i dynen…ovenpå mig i sofaen. :heart:

19 Synes om

Mercedes i den øverste køje

Mascot og Lasse

21 Synes om

Ret afslørende :hoho:

Men begge kager smagte meget godt - det kattekrydderi var lige prikken over i’et :wink:

5 Synes om

Beached whale :wink::whale:

15 Synes om

Lille tykke skat… Jeg husker tydeligt hvordan det var, at være højgravid, og jeg har altså lidt ondt af hende. :relaxed:

Har jeg også, det er svært for hende at vaske sig selv nu.
Men hun har stadig energi nok til at jagte Guliver :wink:

1 Synes om

Endelig…i dag er det 14 dage siden at Molly flyttede ind her :slight_smile:
Og som ganske forventet så kunne Isolde IKKE fordrage hende.
Men i dag har de bare leget sammen og Isolde leger så sødt med den lille vovse…bare lege tag fat og ikke de vilde slåkampe som Mulle mener at han skal lege med Molly…han er slem :sunglasses:

Isolde og Molly løber skiftevis efter hinanden, leger bare fangeleg…:smile:
Selv de sidste nætter er Isolde gået med op i seng, det gjorde hun IKKE de første mange dage…skulle ikke ligge i sengen sammen med det lille utøj…selvom utøjet var lagt i en kasse så hun ikke kunne ligge i sengen og blive lagt flad af mig :scream:…et MARERIDT med sådan en lille hund der ikke vil sove for sig selv…og træt var jeg når uret vækkede kl. 4.30 og jeg ikke havde sovet for en hylende hund…
Men i dag tror jeg at det lysner :grin::grin:

21 Synes om

Fra venstre Asara, Adriana og Alexander de får sig lige en slapper i vindueskarmen.

De er helt udsplattede; det må være radiator på fuld skrald lige under dem der er kraftigt medvirkende til det :wink::smile:

23 Synes om


Donkey og Helmut søndagshygger :heart:

22 Synes om

Hvor ser de lækre og vamsede ud :heart_eyes:

2 Synes om

Når man kommer hjem og katten tydeligvis er bukket under for noget frygteligt :joy:

17 Synes om

Lidt svært at være sexet OG højgravid :joy:

16 Synes om