Kattebilleder i november 2018

Hva så med striglerne :smirk:

Vores nye bimsedreng😊

22 Synes om

Smukke gut :smiley: Stort tillykke!
Hov, det må være dig, jeg lige har skrevet til ang. burgardiner på Facebook :slight_smile: Hrönn (Skattekat) herinde laver også nogle rigtig flotte gardiner :slight_smile:

1 Synes om

Lækker kat, lækkert billede. :thumbup: Tillykke med ham. :slight_smile:

2 Synes om

Den lille rejsejournalist :slight_smile: Han er den eneste kat jeg kender, der har været oppe i Rubjerg Fyr :slight_smile: Han er helt fantastisk til at gå i sele :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Lige nu skal man vist passe på sine tæer herhjemme :joy:

17 Synes om

Tak. Fedt det må jeg lige kigge på.

@Skattekat er det dig der havde 1001 hjemmeside?

Takker:-)

Ja, han har været lidt omkring:-).

Nej, det er Tina … Gizzemissen :wink:
Min hjemmeside er skattekat.dk

Nårh for dulen, det er også mange år siden:-)

Jeg smutter ind og kigger. Jeg har købt kattesenge af dig, for mange år tilbage:-)

1 Synes om

Ja, det er helt tydeligt et balladeøje, der titter frem bag forhænger :rock:

1 Synes om

Daisy var normalt forbeholden, og Alice var ret vred (usikker).
Men så blev de begge ramt af en uheldig virus Sixten har haft med, så de har ligget sløje hen i nogen dage og har slet ikke haft energi til at hade killingen. Alice har endda givet ham lov til at lege med hendes hale og ligge ved siden af ham de sidste par dage. Jeg glæder mig til pigerne er helt friske igen så vi kan komme videre i at smmenføre mere effektivt. :wink:

3 Synes om

God bedring med dem :heart:

1 Synes om

Asara flyttede hjemmefra dd.
Hun flyttede til Silkeborg og får 2 Bimser som nye legekammerater. Asara fik en god halv time til lige at snuse til alt og lidt mere… :wink:
Så hentede vi de to bimser, de duttede næser og tullede rundt :hjertehop: så dygtig og modig min lille pelsbold er!

Jeg kørte og så snart som jeg var kørt gik den vilde leg med papirskugler, mco killing og bimsedamer :slight_smile:

45763819_1907540929280931_5790795721049374720_n

21 Synes om

Godt at høre at det bare er gået med høj haleføring :wink:

1 Synes om

Ralf har fundet et rensdyr at ligge i arm med og Rappe har taget puden bagved.
Jo - de har det også godt med at være flyttet til Thy :slight_smile:

19 Synes om

Mine sko er åbenbart bare rigtig skønne at gnubbe sig på, især nu hvor jeg også bruger dem ude ved hestene :joy: (ved godt det ikke er forsvarligt at bruge kondisko i stalden osv, men kan ikke få mine sikkerhedsstøvler på endnu - døjer stadig med vand i kroppen efter graviditeten :disappointed:)

15 Synes om

Hyggestund :heart:

25 Synes om

Hende Fiona har totalt vundet mit hjerte. :heart: jeg tror hun kan få mig til stort set alt efterhånden. :wink:

22 Synes om