Kattebilleder i oktober

Theodor og Joy var et smut i Odense i går på MinVenKattens hobbyudstilling. Meget hyggelig dag! Hvis du overvejer at udstille din kat, kan jeg fint anbefale den:-)
Theodor var godt afslappet sidst på eftermiddagen

Det er netop herfor jeg altid har dobbeltbure til mine maine coons.
En afslappet mco er en laaaang sag :heart_eyes: :smile:

16 Synes om

Ja, når min ejer ikke gider melde mig ind i træningscentret, så må jeg tage sagen i egen hånd :muscle:

14 Synes om

:lol:

Måske er han slet ikke en kat - men en kæmpehamster…? :thinking: :laughing:

Det kunne jo egentlig godt være :thinking: han går derud hver dag og tager et par runder :rofl: ja ja… vi må se hvad det udvikler sig til :crazy_face:

3 Synes om

Nej, vi putter stadig ikke.
Vi ligger bare tilfældigvis igen-igen begge på havebordet.

18 Synes om

Dejlige er de begge to :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Det er trængles i mælkebaren :grinning:

15 Synes om

Hygger med mor

19 Synes om

Ååååårh :smelter:

Aiden er den værste kælepot, kommer hver nat og mosler ned under dynen og så spinder han.

Sendte billedet til hans kommende madmor - hun var ved at svømme helt væk i udsigten til sådan en kælepot :heart_eyes:

14 Synes om

Det der kunne få mig til at tro det kunne være siam der har været ophav til den maske :laughing:

2 Synes om

Så er europe banden samlet :slight_smile:

17 Synes om

Tænkte det samme i går … :tihi:

Men nu er der jo hvide poter, så mon ikke det stammer fra en Birma et eller andet sted? Men ja, alle masker fører til en siam :wink:

:thinking: jeg købte ham med beskeden om at han er halv birma og halv ragdoll - men jeg er faktisk meget nysgerrig på hvad han egentlig er :thinking:

Uanset hvad han er, blev jeg helt vild med ham ved første øjekast og er rigtig glad for ham :heart_eyes:

I må meget gerne byde ind med jeres tanker om hvad han mon er :hugs:

Kunne måske være halv siam/halv birma? :thinking:

Der er flere maskede racer, så det ville bare været rent gæt. Samtidigt kan masken komme ud i vilde populationer af katte, hvis nogen har deres fertile racekatte til at gå løse - fx kan jeg huske, at Jim i hvert fald i en periode så mange maskede vildkatte i hans område.

Det enesre, jeg tør sige er, at den ene forældre helt sikkert er korthåret, siden han er det. Så han er i hvert fald ikke en blanding af Birma og Ragdoll, der er racerene. Begge de racer er altid langhårede :slight_smile:

1 Synes om

Så det eneste vi faktisk KAN sige er at i hvert fald ikke er en ½ birma og ½ ragdoll :slight_smile: da han med 100% sikkerhed ville have været langhåret :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er træt, jeg fryser og har taget en lur foran brændeovnen … sammen med Bambina :hjerte:

15 Synes om