Kattebilleder i oktober

Tillykke med “den bette skid” - hun er godtnok lille og fin.
Hvad siger Mosquito til sin nye bedste ven?

1 Synes om

Han virker til at være glad for hende :slight_smile:
Jeg havde dem med ned i haven lige før det blev mørkt.
Og der løb Mosquito glad rundt og rundt og rundt om hend…sådan rigtig overkåd var han :slight_smile:

15 Synes om

Endnu engang sidder jeg med en favorit killinger, hvor tarnish bare lige pludselig blomstre
Så nu går overvejelserne på at beholde Andersine i stedet, hendes typer er faktisk fin nok, halen kunne godt være lidt længere, men den vil danne en flot pompom
Andersine øverst og Minnie nederst

12 Synes om

Fanni og Mimi hygger på hotellet.

15 Synes om

Joy og Alexander er kærester :heart_eyes:

Men fint med mig, det er ligesom også planen :joy:

18 Synes om

Skønne killinger :hjerte: - men hvad er tarnish…?

All dressed up and nowhere to go …

22 Synes om

Her siddere mennesket med noget legetøj der ser så spændende ud - og jeg må ikke lege med :frowning:

15 Synes om

Takker :slight_smile:
Tarnish er det vi også kalder rudisme = dårligt sølv

2 Synes om

Min helt egent Trump :hoho:

15 Synes om

Ballademager 1 og 2…

19 Synes om

De får snart følgeskab af ballademager 3 (Villiam) :grin:

1 Synes om

Haha ja det har du helt sikkert ret i!! Ham og Sine (Europeer) er allerede ret gode venner, hun putter tit ved ham når han sover i kravlegården… Så de to skal nok blive partners in crime :laughing:

7 Synes om

Bastian oppe under loftet. :hjerte:


Bastian, 20.10.2018

22 Synes om

Dejlige Bastian der udstråler så megen ro og værdighed. :heart_eyes:

1 Synes om

Har han mon været en slagsbror engang i et tidligere liv? Jeg synes, han mangler lidt af det ene øre :slight_smile:

1 Synes om

Han var fertil indtil vi fik han som 5-årig, så det lille hak er egentligt billigt sluppet. Han må have vundet de fleste kampe… :wink:

2 Synes om

der var Tica udstilling i Kolding her i weekenden og her forklarer Tica dommer Jamie Christian hvordan han vurderer en siameser/orientaler. Med udgangspunkt i Guliver, ejet af @anne_p og jeg :slight_smile:
Han synes, at Guliver var den bedste orientaler på udstillingen - så bliver man jo lidt stolt :hjertehop:

21 Synes om

Nogen lille pige er hun ikke hende Sigga :tihi: :hjerte:

15 Synes om

Wow! Ja, den dommer er da meget begejstret. Stort tillykke med de fine udtalelser. Det er da ret tydeligt, at I har fået fingrene i et pragteksemplar af en Guliver. :smiley: Jeg kan nu også godt forstå den dommer. Jeg bliver helt forelsket på afstand, når jeg ser videoer og billeder med den lille herre. :heart_eyes:

1 Synes om