Kattebilleder i september

Hun sælger da næsten sig selv, så dejlig som hun er :inlove:

1 Synes om

:smelter: hvor er hun lækker! nu ved jeg hvorfor mine hunkatte ikke skal have killinger, jeg ville få alt for mange katte. :joy:

1 Synes om

Godmorgen :blush:

15 Synes om

Fik taget mig sammen til at tage billeder af killingerne i går, det var 3 uger siden sidst. lidt af en udfordring med 10 killinger og nogle voksne der gerne vil lege med.

Knud 4 killinger var så søde og samarbejdsvillige

Men mine 6 baryler gavmig kamp til stregen

Bedste skud af Andersine

20 Synes om

Anthony Bear tager sig en morfar i læ af Theodoristen.
Størrelse 8 uger hankat og størrelse 3 år hankat.
Ja de vokser jo lidt de maine coons…

16 Synes om

Selv om hun ikke udstiller mere, så er transporttasken stadig hendes… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 03.09.2018

16 Synes om

Blua og Guliver i Plantorama :blue_heart::blue_heart:

18 Synes om

Tror det meget godt Lulu kun fik 3 killinger og at jeg kun har købt én ny, for med deres størrelse og deling af mælkebaren,så kan man jo næsten ikke engang se Lulu mere :see_no_evil:

De burde vel også snart stoppe dieningen eller?

12 Synes om

Så længe hun gider er det jo hyggeligt.
Fiona giver også en tår her og der, nu ikke mange dråber de får før hun mister tålmodigheden.

Ja jeg har også lagt mærke til at det ikke meget hun gider… og ja, hun styrer det vel selv, men det er nu ret nuttet at hun også gir Tyson lov :see_no_evil:

Pan… synes løgkurven er fin at putte på :slight_smile:

19 Synes om

Jamen, selvfølgelig - der er jo også virkelig god plads til at brede sig :hoho:

Har de sidste dage bemærket at den korthårede dreng ser mærkelig ud :argh: Han er på ingen måde syg, men der er bare et eller andet forkert ved ham :argh: hans look bare bare lige pludselig helt forkert :argh:

3 Synes om

Hmm … jeg kan ellers se masser af striber, to ører, to øjne, en næse, en mund og … ej, nu kan jeg se hvad du mener, han har kun tre ben! :uha:

1 Synes om

Det det havde jeg så ikke lige set :ups:: det er jo endnu en fejl :gruble: det begynder at se skidt ud for den lille fyr :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Husk at skrive det i salgskontrakten :wink:
Jeg låner lige et indlæg fra en anden tråd:

:cool:

2 Synes om

Med alle de fejl må han hellere flytte til holstebro…

Men er det kun ham der har besøgt en frisør

arh er det nu også nødvendig, det er jo kun en mindre detalje :hoho:

Najj, palnen var nu han skulle blive hjemme til avl :p:

nej de har de alle 10 :dohdoh::dohdoh::dohdoh:

He He skønne missemor… de ser så nuttede ud

1 Synes om

Hvem har også brug for lange knurhår. De er bare i vejen, når man skal spise og drikke :slight_smile:

6 Synes om