Kattebilleder i september

Fra venstre Lasse, Mercedes og Mascot

17 Synes om

Den er da oplagt kandidat til ugens billedtråd…? :smile:

7 Synes om

Vores store tossede killing. :hjerte:


Nej, han sidder ikke fast…


Bastian, huskat og DSM, 11.09.2018

18 Synes om

Jenyna :smiling_face_with_three_hearts: åhhh jeg går allerede og tæller dage til der skal siges farvel. :grade: Det bliver altså bare ikke lettere med årene. De er jo alle vores skønne pelsbørn, men det hjælper lidt at man netop er så heldig at de kommer hjem til nogle dejlige familier som alle vil knus elske dem. :hjerte:

IMG_4709

14 Synes om

Jeg kan ikke huske, at Mille nogensinde før er kommet og har lagt sig på mig når jeg har siddet i sofaen :uha: Hun er så småt begyndt at ville putte i sengen en gang i mellem, men i aften dur en dyne på sofaen også til hende :smelter:

19 Synes om

Give me all your money :yen:

17 Synes om

Hvor er det skønt @galath :heart_eyes:

1 Synes om

Klokken er 3.30 og jeg lå og læste.
Denne lille terrorist blev pludselig helt vildt alene, inde i sit eget lille hoved.
Problemet var dogikke værre end at nogle minutters gasarmsterapi kunne helbrede det… :joy:

18 Synes om

Gisle er blevet fire måneder og vejer 3,1 kg. Jeg har sagt til ham at han ikke behøver at blive helt så stor som sin far, der vejer 8 kg, men nogen lille kat ender han jo nok ikke med at være :slight_smile:

22 Synes om

Jeg har længe gerne ville ha’ tegnet - eller malet - “børnene”, og valget er faldet på tegninger, efter at jeg lærte en i mine øjne super dygtig tegner at kende via FB.

Foreløbig er det blevet til 2 færdige tegninger, og jeg bliver altså nødt til at dele Manses - jeg synes den er blevet fantastisk… :heart:

Edit: Hvis det ikke fremgår tilstrækkelig tydeligt af tegningen, er det ArtByKibsgaard, der er kunstneren…

20 Synes om

Det er virkelig flot . yder den smukke kat fuld retfærdighed :inlove:

WOW! … den er godt nok flot! :heart_eyes:

Jeg er også helt tosset med den - den er jo (næsten…:wink:) lige så smuk som originalen…
Mere seriøst, så formidler hun i den grad deres udtryk - jeg er i hvert fald imponeret! :+1:

4 Synes om

Hun er sååå dygtig, jeg kender hende gennem én veninde. :smiley: Hun har tegnet hendes skønne hund og islænder.

3 Synes om

Killingen er gået i lære hos eksperterne…
Nu jeg er færdig med mit køkken og gang byggeprojekt må jeg hellere få lavet min nye seng - min nuværende er alt for smal…

15 Synes om


Lange Peter dampbarnets dampbarn :heart_eyes:

20 Synes om

Mascot på toppen :slight_smile:

20 Synes om

:heart: :heart:

10 Synes om

17 Synes om

:sweat_smile:De to tosser …

20 Synes om