Kattebilleder januar 2018

Af ukendte årsager skulle Jeppe lige vise sig i går aftes, og tog turen op af deres kradsestolpe :tihi:

16 Synes om

Er han egentlig kommet sig helt over sin skade? Det han vel næsten være, når han gør den slags :slight_smile:

Efter virkelig voldsomme fræs, kan vi godt se på ham, at det ikke er sundt for benet, at tage flere udskred omkring hjørnerne, som han gør pga. gulvet og rummenes fordeling, men så tager han en lur og så kan han lave underligheder som på billedet igen :slight_smile: Men jeg må indrømme, at jeg håber indretningen af den nye lejlighed gør at undgår at skride ud så ofte, og at mere plads betyder færre underligheder, der får mig til at være bekymret for at det skal gå galt i igen!

I må have tæpper på det nye sted.

Jeg er tit bekymret over Asani her på vores parketgulve, for han laver de vildeste udskridninger og har de tyndeste små ben. At han ikke har forstuvet noget eller gjort noget forkert ved knæskallerne, går næsten over min forstand. Så jeg forstår godt, det kan give ejeren grå hår, når katten tilsyneladende ikke forstår, hvad der er til dens eget bedste.

Jeg satser virkelig på at en anderledes rum fordeling, med færre muligheder for sving og en anden type gulv hjælper :kryds:

Nu er det altså mig, det drejer sig om. :smiley:

Med venlig hilsen, og godt nytår
Milous slaver

21 Synes om

Chip har været på familieaflastning hos mine forældre de sidste 14 dage og har råhygget sig og ædt som en tøndetærsker :slight_smile: har taget 110 g på :open_mouth: Hun er nu stadig en meget slank 12½ års.

Til gengæld var det så godt at ligge i sofa og kigge ud på regnen. De to pelstumber var selvfølgelig ude i regnen, de var godt våde og smattede da de kom ind efter en times tid.

Nytårsdagshygge :hjerte:

16 Synes om

Rappe og jeg er enige om aktivitetsniveauet for resten af dagen…

20 Synes om

Francesca med 3 af hendes egne killinger og 2 af My killinger :hjerte:

21 Synes om

Hvor er de kære - den ene har da vist valgt en lidt alternativ vej til mælkebaren :grin:

2 Synes om

Man hviler sig :smil:

IMG_0236 (1)

25 Synes om

Theodoristen fik jo endelig held med at smadre deres vandfontæne. Han væltede den så mange gange, flyttede rundt med den, gnavede i ledninger, i det hele taget gjorde hvad kunne for at aflive den :face_with_symbols_over_mouth:

Jeg overgav mig og købte en ny til dem.
Meget større base på denne satser på den holder til hans narrestreger :breakdance:

19 Synes om

En af mine tidligere katte elskede også at sidde på den bærbare computers tastatur og varme rumpen/stjæle opmærksomheden, ælte med poterne og flå tasterne af… Det blev meget hurtigt meget trættende. Lol

3 Synes om

Hugo er ikke på køkkenbordet…

21 Synes om

Min smukke Fiona. :heart_eyes:

21 Synes om

Bøhlingerne er blevet 10 uger :slight_smile:

Fra venstre: Earl Grey, Chai, Darjeeling og Oolong.

24 Synes om

Tror jeg bruger en gang dobbelt klæbende tape næste gang jeg vil tage fælles billede

19 Synes om

De der pæne fællesbilleder klæder slet ikke små siam nå…:sunglasses: Jeg har aldrig fanget et og jeg kommer formentlig aldrig til det :joy:
Sender Mettes irske kuld en venlig tanke for det absolut fedeste kaosbillede ever!

18 Synes om

Ja, det var et fantastisk billede, men dit er nu lige i hælene på det… :smiley:

1 Synes om

Ham jarlen der :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

2 Synes om