Kattebilleder januar 2018

Så træt Hippy, kæmper for at holde øjnene åbne :blush:

14 Synes om

Dejligste Bønne :hjerte:

14 Synes om

Tror Spotty har misforstået konceptet bag en Sutsko-seng :roll_eyes:
Og ja, han er bag tremmer … endelig, vil nogen måske mene :cool:

16 Synes om

Vores lille yogi, som ejes i fællesskab med vores norske venner :slight_smile:

14 Synes om

Manse har noget, der minder om en sutsko-seng uden hæl (note to self: hvorfor har han egentlig ikke en sutsko seng? :thinking:) der anvendes på samme måde - tænker at det er en stribe-ting…? :wink:

3 Synes om

Altså, når man vælger striber til, vælger man logik for burhøns fra :huh:

Det har også undret mig … længe :gruble:

1 Synes om

Vil gerne præsentere vores nyeste kuglehoveder.


(upload://72LmEnscJ4gwFiouxXNFKOmmCpK.jpg)

27 Synes om

Hvor er de helt vidunderligt kære :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 Synes om

Nope - man vælger at følge devisen; Hvad man ikke forstår, må man lære udenad… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det er sat på listen over ting, der bør rettes op på i 2018… :wink:

2 Synes om

Åhhh, sikke en lækkerbisken! :hjertekat:

3 Synes om

Brite-bamser :heart: De er så nuttede :slight_smile:

Som Ingrid siger, britekillinger er bare noget af det kæreste :hjerte:. Jeg får helt briteabstinenser når jeg ser billederne - mine første tre katte var briter.

1 Synes om

Så skal du vel også til at kigge efter britekillinger? :yum:

1 Synes om

Nix. Trods alt :smil:. Abstinenser må man bare leve med.

Trods mandens mobil bare ikke kan tage ok billeder - syntes jeg ikke i skal snydes. :laughing:

26940549_1612640115449097_211596721_n

10 Synes om

Hyggetrold

15 Synes om

Mille hjemme igen på sin gård :slight_smile: Hun er blevet lidt lyserød på billedet. :blush:

19 Synes om

Jeg har langt om længe fået investeret i et objektiv (Sigma 30 f/1.4 DC DN Contemporary) så jeg kan tage billeder indendørs hvor der er svag belysning. Og her sad Sox lige og gjorde sig til, så jeg trykkede på knappen - uden at indstille noget som helst. Og det er sg* da i orden :slight_smile:

Jeg synes altså at hun er begavet med nogle virkeligt fine knurhår - men det er nok bare mig LOL

23 Synes om

:hjertekat:

26803946_10212809154198321_602573760_n

11 Synes om

Hun ligner godt nok en, der er kommet hjem. Jeg håber, det viser sig at være en god løsning for hende.

1 Synes om