Kattebilleder januar 2018

Min kæreste fortæller at hun gik rundt med høj haleføring og indtog hele huset igen. Det havde været ret specielt at opleve. Og udlejeren er begyndt at forkæle hende. :smile: Det var så svært at få det gjort så det er en meget stor lettelse for os. Og tak Galath du hjalp lige til med det sidste ved at skrive at vi ofte trækker det for langt ud.

9 Synes om

Man bliver aldrig for gammel til at lege med tøjdyr i elastik ophæng :heart:

19 Synes om

Mille har opgivet at syntes, at det er uhyggeligt at vi pakker ned og rumstere, og hygger sig i stedet for med det medfølgende rod, der ind imellem er :hjerte:

12 Synes om

Undskyld tæppebombningen med Theodoristen - men det smil det er da ikke til at stå for :heart:

Mit knæ bukker den forkerte vej og om jeg forstår hvordan det kan være behageligt at ligge sådan. Men han storspinder - så det er vel godt

16 Synes om

Det kan godt være jeg har været syg men nu har jeg det altså bedre. Skal du ik snart op???

16 Synes om

Rags og Bastian slapper af… :wink:

21 Synes om

Kvalitetstid :hjerte:

23 Synes om

Sikke et dejligt billede ! Det er da ægte kærlighed :hjerte:

7 Synes om

Som I kan se er det uendelig hårdt at være Fiona nærmest ingen plads i sengen til hende.

19 Synes om

Bølle-Bjørn har min ryg :rock:

18 Synes om

Vi har nydt sofaen i dag :hjerte:
Jeg tror, de er glade for, at de ikke længere skal dele pladsen med bøger, papirer og pc :hoho:

20 Synes om

Typisk situation i casa Tholstrup. Bertil sover og ungerne er nemme at underholde :joy:

16 Synes om

Find en Sox (som er kommet sig over dagens møde med dyrlægen … og det beroligende hun fik) :wink:

17 Synes om

Så er banden lige gået til ro. DK Wehnert’s Mercedes og DK Wehnert’s Mascot.

19 Synes om

Siluetten i vinduet afslørede hende :tihi:

4 Synes om

NEMLIG :+1: Godt set LOL

1 Synes om

Er i det lige nu :joy:

15 Synes om

Så sad Hester da lige sådan i ca. 10-15 minutter og snorksov! Kun fordi jeg kaldte på hende, blev hun afbrudt.

17 Synes om

Mira tøspigebarn og bigtime bitch når det tager dig. :two_hearts::paw_prints:

20 Synes om

Hun finder mig aldrig…tænkte Domino :joy:

16 Synes om