Kattebilleder marts

Joy er en killing så adfærd må vel betegnes som normal :joy:

16 Synes om

At jagte haler, også sin egen, er helt normal adfærd i alle aldre … :paw_prints::paw_prints: Bambina 9½ år.

5 Synes om

Og Hester sidder lige her og nyder sin nye højfjeldssol … hun kan slet ikke få nok :slight_smile:

19 Synes om

Og Diya :paw_prints::paw_prints: snart 10 ( som har arvet det fra hendes far - og givet det videre til børn og mindst 1 barnebarn)

3 Synes om

Dino (snart 11 år gammel) i gang med at oplære Karlos (snart 1 år gammel) i hvordan man lægger rent vasketøj til rette som seng :roll_eyes:

19 Synes om

Ja, det gør det jo ikke af sig selv - så det er dan top at der stadig findes mesterlære :slight_smile:

:roll_eyes:

17 Synes om

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Og så kom Harry også til…

18 Synes om

Sol og massage - gid man var kat! :joy:

22 Synes om

Lige et frisk billede eller to mere. Når så Hester ikke ligger og gør sig lækker foran højfjeldssolen, så sætter hun sig der hvor jeg skal nørde den, kalder meget ynkeligt (længe!) … og få minutter senere, har hun sneget sig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget forsigtigt hen og okkuperet min arm. Det er fast rutine :slight_smile:

PS. Bemærk det sidste billede - her er jeg på KG og skriver dette indlæg :wink:

19 Synes om

Hvem mon der bestemmer hjemme hos jer? :laughing:

1 Synes om

Ladmignuse … ikke mig!

2 Synes om

Hmmmm… hvor er det nu liiiiige, jeg har oplevet en tilsvarende magtbalance…? :thinking::smile_cat:

4 Synes om

Frk. Fiona fåes nu i kurv :blush:

18 Synes om

Normalt puttes der ikke så meget her i huset, men når man nu er to der vil ligge i den samme Skattekat-seng … :slight_smile:

19 Synes om

Kan man blive andet end glad i maven når onkel Theodor ligger og smiler og sover sammen niece Joy.
Han har taget så fint imod hende.

I går prøvede hun at patte ham, det fik hun ikke ros for. Derimod fik hun en størrelse flydedok lige oveni låget. Hun fattede det ikke ved pålægning at pote, prøvede at patte ham igen og så lod han poten falde. Så fattede hun det og lagde sig til at sove i stedet for :slight_smile:

20 Synes om

Det er ikke ofte at Dronning Chip kommer og sidder i samme rum som de langhårede, men i aften er så åbenbart den aften :slight_smile:

Chip er snart 13 år og det begynder at kunne ses - men selvom hun for 2 år siden fik konstateret dårlige nyrer, har jeg kunnet holde en pæn og stabil blot ved at give hende K/D. Satser på der er mange år endnu i min smukke sorte husmis.

21 Synes om

Så dronning Chip får ikke medicin? Dyrlægen foreslå nyre medicin til Frida og nyremad. Hun får begge dele. Men det er altså ikke sjovt at skulle tvinge det medicin i hende. :persevere: Hvad mon der ville ske hvis vi droppede medicinen, og så bare gav hende maden?

vedr. medicin eller ej så tør jeg slet ikke rådgive dig om det; om du kan stoppe med medicin syntes jeg bør ske i samarbejde med din dyrlæge.

Jeg ville, hvis i tvivl om den nuværende behandling er korrekt, få en anden dyrlæge til at kigge på hende, eller hvis du er medlem af en af Felis Danica klubberne tage en snak med deres sygdomskonsulent.

Med det sagt så har Chip aldrig været på medicin. Hun blev rettet blot ved at tage hende fra almindelig mad og så give hende K/D. Hun stoppede med at brække sig og tog ca 500 g på de første måneder og den vægt har været stabil siden og hun har haft det godt og hendes pels har været pæn og blank.
Med andre ord hun er så rask som jeg kan forvente af en kat på den alder :grinning:

2 Synes om

Vi er snart færdig med første flaske medicin og så må jeg tage en snak med dyrlægen. Frida fylder 16 år om tre måneder så hun er ældre end Chip.

1 Synes om