Kattevæg

På trods af sygdom har Rune og jeg fået lavet lidt i huset de sidste par dage, så nu har kattene endnu en mulighed for at boltre sig, og vi har fået lavet en væg meget mere levende :slight_smile:

Kattevæggen er naturligvis testet grundigt allerede…


Pølsekatten


En afslappet skraber


Hugo skulle selvfølgeligt helt i højden


Rhys inspicerer hulerne

Hulerne er lavet af bogkasser, som vi har lavet en indgang i og sat en ‘tværbjælke’ på, så sengen kan holdes på plads.


Hugo viser her, hvordan hulen bruges

Jeg fik også syet nye puder til sofaen… Som fik lov til at ligge på bordet længe, fordi nogen synes, de var ret lækre :roll_eyes:


Prinsen på sin pude

Vi håber, at de bliver glade for det. Vi synes i hvert fald, at det er blevet fedt!

30 Synes om

Hvem vil ikke gerne være kat… med den væg. :thumbup:

3 Synes om

Mine katte må ALDRIG se den her tråd! :blegne:

3 Synes om

Heller ikke mine :sunglasses:

1 Synes om

Det er blevet så flot!!
Det skal nok blive brugt meget af katte som af mennesker :grinning:

1 Synes om

:joy: og lige nu har jeg så et billede i hovedet af Lykke krøllet sammen så hun passer i en af hulerne… :joy::joy::joy::joy:

3 Synes om

Sofaen er til Lykke - kasser til katte.

Ehh tror jeg da :thinking: :joy:

1 Synes om

Flot arbejde!! Det skal I alle nok blive rigtigt glade for :smiley:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Ser GODT ud – min handymand har skåret 6 ens hylder, som skal på væggen – men jeg kan ikke beslutte mig for, hvilke hyldeknægte jeg vil have. :grin:

De skal være pæne, for vores kattevæg skal være i stuen – hvor jeg kan se den – henne ved et vindue, så misserne kan ligge i solen og se på fugle.

:paw_prints: :paw_prints:

1 Synes om

:blush:

Det er altså ikke svært, Ingrid – køb et par hylder og hyldeknægte – lån en mand til at sætte dem op – og vupti, så har dine katte også en klatrevæg :blush:

Det skal i hvert fald ikke være dem vi har brugt her :stuck_out_tongue: Det er de billige fra IKEA, der er tykkere ind mod hjørnet, så man skal bruge 4 forskellige skruer for at sætte noget op med dem.

3 Synes om

:blush:

Tak…godt at vide.

Jeg vil have nogen pæne, det er vigtigere end prisen. :grin::grin:

Ja eller hvad med at fatte skruetrækker selv?
Jeg har lavet min kattevæg alene - behøvede slet ikke en mand til det :wink:

3 Synes om

Hvor ser det bare godt ud! Det glæder faktisk også helt udstuen lidt, fordi der, som du skriver, kommer så meget mere liv derude :slight_smile:

1 Synes om

Det ser bare så fedt ud! :ok:

1 Synes om

I Casa Klostervang er vi ramt akut af misundelse. Den er godt nok lækker den væg :blush:

1 Synes om

Hvis bare man kunne nøjes med en skruetrækker, kunne jeg muligvis overveje det. Men det her ville jo kræve både boremaskine og vaterpas og den slags avanceret udstyr, som hurtigt kunne få min stue til at se forfærdelig ud :uha: Jeg taler af erfaring …

5 Synes om

Tut - du skal da have sådan nogle gipskonsoller - vil det ikke passe ind i din romantiske boligstil? :slight_smile:
https://www.google.dk/search?q=gipskonsol&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiClNvXmJ7aAhUNKywKHWRVBfMQ_AUICigB&biw=1093&bih=530

3 Synes om

Det er bare ønsketænkning at få sådan en væg installeret i Bælum :slight_smile:

1 Synes om

Jeg fornemmer en let jalousi :tihi:

Men der er dælme også hyggeligt derude!

14 Synes om