KG har snart jubilæum

Jeg har været her siden maj 2012. Sikke som tiden flyver ^^

1 Synes om

Jeg var der så fra 20 maj 2008

1 Synes om

Alle brugere er flyttet med over, aktive såvel som inaktive.

da kattegale startede var vi ca 20 som var med fra den spæde start, tror ikke der er ret mange tilbage af de 20.
flere er holdt op med at have katte, nogle har fundet andre græsgange osv. jeg har dog stadig kontakt med de fleste af dem

1 Synes om

Jeg har været medlem siden 25 juli '08.
På det tidspunkt var jeg egentlig lidt træt af tonen på de forskellige kattefora, men efter at @denise havde stalket mig i ugevis, gav jeg efter og meldte mig til.
Så I kan takke/skyde skylden på hende, at jeg er her :cool:

2 Synes om

Denise var godt nok en jeg gerne ville have mødt…

Jeg synes der er noget trist over dem som har forladt kattegale alt for tideligt…
lige denise fik mig til at beundre somalien… jeg har tit tænkt på hende og faktisk også hendes mand, men jeg har aldrig mødt hende

1 Synes om

jeg sidder squ og kommer i tanke om at ca et år kattegale var gået i luften blev der lavet en indsamling til FIP forskningen og beløbet fra den indsamling blev givet til Forskningen på jyraks udstilling i hobro den 14-15 okt 2009.
måske man kunne fejre jubilæet med at lave en sådan indsamling igen. det vil give kattegale lidt “reklame” samt støtte et godt formål

6 Synes om

Nej hvor vildt, jeg fandt lige min første tilmelding til kattegale: 27/4 2010 med brugernavnet TenOfSwords. Det eksisterede så ikke længere i 2017, hvor jeg så lavede Mand&Kat, som ikke overlevede transitionen til nyt forum, hvilket så er blevet til MandOgKat… Det vil sige at jeg har stalket forummet i syv år(!) inden jeg tog mig sammen til at sige noget [bestiller tid hos psykiater] :astonished:

Faktisk var ‘tonen’ på kattegalleri en væsentlig turn-off for deltagelse generelt i katte snak på internettet for mit vedkommende… Jeg er så åbenbart ikke den eneste som har oplevet det som mindre end behageligt.

1 Synes om

Den her forum blev lavet pga dårlig stemning andre steder…

Vi fandt aldrig ud af om vi ville noget med jubilæet eller ej? :slight_smile:

Jeg håber der bliver noget fest ud af det :wink:

Jeg synes stadig nogen skulle stille op med en lille stand og en rulle mariekiks til kattemessen i Givskud hallen :slightly_smiling_face: Og lave både lidt fest og lidt PR for det mest fornuftige forum på nettet!
VH
Susanne

8 Synes om

Tiden går alt for stærkt - kan se jeg har været med siden juni 2008 :slight_smile:

1 Synes om

Ja, så er det jo i dag - og jeg er ked af, at jeg ikke har haft overskud til at finde på en markering af jubilæet. Men det har jeg altså ikke, så jeg må nøjes med at ønske os alle sammen tillykke med, at nogen for nøjagtigt 10 år siden valgte at grundlægge KG

:denmark: :tada::balloon::flags::gift::dango::fried_shrimp::birthday::clinking_glasses: :flag:

:cat: :lion: :cat2: :smiley_cat: :smile_cat: :tiger: :joy_cat: :heart_eyes_cat: :smirk_cat: :tiger2: :kissing_cat: :scream_cat: :leopard: :crying_cat_face: :pouting_cat:

16 Synes om

Det gør da ikke noget Ingrid, du gør rigeligt ved at holde det kørende, tak for det og tak til jer alle for et hyggeligt forum :heart_eyes:

5 Synes om

10 år, det er da også en sjat. Jeg blev medlem i 2011 tror jeg :thinking:. Anyway, det er fedt at det kører stadigvæk, og jeg kan personligt rigtig godt lide at være en del af KG, og ikke mindst så er KG en stor del af årsagen til at jeg blevet “fedtet ind” i (absolut positivt ment) katteverdenen . :blush:

4 Synes om

Ja tillykke til både KG og os alle sammen med et skønt forum :+1:t2:
:denmark::clinking_glasses::birthday::sunny::smiley_cat::heart_eyes_cat:

3 Synes om