Kom til kattemesse i Givskud :)

Kom til kattemesse i Givskud Hallen - et samarbejde mellem Min Ven katten i Hobro og JYRAKs studiekreds Syd. Der er ikke ubegrænset plads, så meld endelig til i vildskab :slight_smile:

https://www.facebook.com/groups/149709759168099/?fref=gs&dti=355346211184408&hc_location=group

Æv nu Malmø er tvivlsom(så tager næste svenske isteddy) kunne jeg komme med’ men har ikke rigtig noget at tage med :thinking: er der pensionist klasse for huskatte og har de egen klasse eller?

Har meldt katte til, glæder mig, sjovt og anderledes dommer koncept og så ja så er hobbyudstillinger sjove og vil være en god udstillingstræning for Joy som på tidspunkt er 5 mdr.

Jeg er på KOR Special i Karben. Steens kone fortæller mig, at Steen kommer med Diva (Y)

Hvis ellers @Susanne_W, @galath og @Lykke stiller med en pølsevogn og sælger griller udenfor, lover jeg at starte Betsy og støjforurene hele Givskud

Vivian, det er en hobbyudstilling, så du kan komme med dem alle sammen, hvis det skulle være :wink: Der er ikke gammelmisse-klasser, vi skelner kun imellem voksen, fertil hun og han, voksen, kastrat hun og han, ungdyr og killinger :slight_smile:
Venligst
Dorthe

Se DET var da en forrygende ide! Jeg tænker fødevaretilsynet vil have en anden opfattelse af situationen, men som udgangspunkt synes jeg det er en fantastisk ide :slight_smile:
VH
Susanne

Man kan leje pølsevogne til selskaber - hvorfor ikke til katteudstillinger? måske en ide tl FÆNGSLET? :stuck_out_tongue:

WAY ahead of you, pølsevogn til FÆNGSLET længe kørt i stilling :wink: Pandekagebil ligeså :wink:
VH
Susanne

Ville så gerne have været med, men min mor insisterer på at det er den weekend hun har fødselsdag … :slight_smile:

Og typisk der skal være pølsevogn og pandekagevogn til Horsens udstillingen, når jeg ikke kan komme!

Så er det ved at være tiden at få meldt til, hvis ikke man har en god undskyldning for at lade være :slem: (Pia B er lovligt undskyldt denne ene gang). Linda har skrabet lidt præmier sammen i dagens anledning, og der er lagt op til en hyggelig dag - kom og vær med til en god dag med uforpligtende bedømmelser og god stemning og ene rare kattefolk :slight_smile:
VH
Susanne

Det er ikke så langt fra mig, så nu har jeg chancen for at se jer skønne kattegale med katte. Så jeg håber det lykkes. :danse:

Kom forbi DSO standen, så kan du gramse på Blua :wink:

:love: ih jeg skal gramse. :blush:

Jeg skal med Camilla, Marie, Jan, Helene og Eva på tur til Tyskland, så jeg springer over denne gang. Hav en rigtig dejlig dag :smiley:

Nå ja der er jo også andre der skal arbejde, øv øv

Arbejde er en seriøs konkurrent til ens fritidsinteresser. Jeg tænker vi skal overveje noget embargo i weekenderne? :slem:
VH
Susanne

Eller bare en simpel lockout :wink:

Nu er det snart nu - pelsbamserne glæder sig :slight_smile: