Kunne ikke lade være 🙈

Jeg havde sagt jeg ikke ville have egen hankat igen - men man har vel et standpunkt til man tager et nyt ??
Ihvertfald var der en lille belgisk herre som krøb ind under huden på mig, han er simpelthen det sødeste lille væsen også har han teknikken (typen) i orden også :heart_eyes: eneste finger jeg har at sætte på ham er at jeg gerne ville have mere pels på halen - så den blev mere fluffy…

Men ingen er vel perfekt - men ham her er tæt på, ihvertfald i mine øjne - men det afhænger selvfølgelig af hvordan man forstår standarden… men når selv Satu (finsk FIfe dommer og curl opdrætter siger han er god, så går vi ud fra der er noget om det :joy:)

Så nu har vi endnu en curl i familien - og Nøjh han er skøn…

13 Synes om

Tillykke med ham, han ser skøn ud :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med ham :smiley:

Årh, så kom han hjem :smiley: Stort tillykke med ham :hjerte: Han er bare den sødeste bette gut. Glæder mig til at møde ham igen :slight_smile:

:smelter: TIllykke med den smukke nye hankat - han er altså bare så lækker! Glæder mig til at følge ham her inde, og se masser af billeder af ham. :inlove:

Han er da for lækker :kissing_heart: glæder mig til at se ham på et tidspunkt

Mange tak alle sammen :smile:
Han er bare mega nem - han har været her siden fredag og vader allerede rundt som om han har boet her hele tiden, dog kan han godt blive lidt sur når vores ragdoll kommer lidt for hurtigt hen mod ham… men ok, maximillian er også 5 gange større end han er, så det er vel ok at gå lidt i forsvarsposition når der kommer sådan en flufbold styrtende imod en ?? :thinking::see_no_evil:

5 Synes om