Laura har det skidt

For hulan, jeg synes, vi er hårdt ramt i øjeblikket. Det er kun en lille uge siden, vi måtte sige farvel til Mikkeline, og nu er Laura skidt. Hun kaster op og har helt tynd mave :frowning:
Jeg var ved dyrlægen med hende i formiddag, hvor hun ikke havde feber og kun var en lille smule dehydreret, så vi fik Prokolin og noget id-dåsemad med hjem til hende. Hun skulle blive væsentligt bedre inden i morgen tidlig, ellers skal hun tilbage til blodprøve og væskebehandling.
Jeg har tvunget Prokolin i hende 2 gange, og tilbudt hende id (og makrelsalat i ren desperation…) flere gange, men hun er slet ikke interesseret. Jeg har proppet en lille smule id i hende ved at stoppe det direkte i munden på hende, men det blev ikke til mere end et par ærters størrelse…
Hun har været på bakken 2 gange i løbet af eftermiddagen - helt tyndt stadigvæk. Så der er ingen tvivl om, at hun må afsted igen i morgen.
Nu kunne vi godt bruge lidt krydsede fingre for vores 13 år gamle britepige :frowning:

Venligst
Dorthe

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Håber på det bedste for Laura. Det er aldrig sjovt når de ikke vil spise.
:kram: til dig!

2 Synes om

Masser af krydsede fingre herfra :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Puh. Jeg og misserne krydser alt krydsbart :frowning:

God bedring til hende :kryds: :hjerte:

1 Synes om

:hushed: Åh Dorthe! Mange tanker til jer - jeg synes dyrlægen får for mange af jeres penge i øjeblikket.
KH
Susanne

1 Synes om

God bedring herfra og krydsede poter for Laura :kryds:

1 Synes om

:kryds:

1 Synes om

Øv altså! Jeg krydser fingre for at Laura bliver bedre snart og hurtigt :kryds:

1 Synes om

:kryds: herfra også.

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

God bedring til Laura :kram:
:

1 Synes om

Mange :kryds: herfra

1 Synes om

Krydser alt for snarlig bedring :kryds:

1 Synes om

God bedring til hende

1 Synes om

Tak for alle jeres krydsede fingre :tak:
Jeg afleverede Laura hos dyrlægen for et par timer siden - nu sidder vi på nåle og venter på nyt om hende…

Venligst
Dorthe

Rigtig god bedring til Laurapigen :heart:

1 Synes om

Rigtig rigtig mange :kryds:

1 Synes om

God bedring med hende. :hjerte:

1 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Arh men for f… krydser alt muligt ! Det er unfair for jer lige nu
KRAM !

1 Synes om