Ledigt bur til racefremvisning den 4 nov

vi har i samråd med jyrak arrangeret noget racefremvisning i maxizoo i århus c den 4 nov og vi har et ledigt bur tilbage, så hvis der er nogle der godt kunne tænke sig at være med, så tilmeld jer endeligt.
vi har flg racer sphynx, perser, mco, orientaler, nfo og europé.
kunne godt tænke os andre racer end overstående, men ligenu handler det mest om at få buret fyldt

Jeg kan godt tage et par mere med - f.eks. MCO og EUR, hvis det er :slight_smile: I siger bare til, så tager jeg lidt ekstra katte med, hvis ikke I finder andre der kan :slight_smile:

4 Synes om

Cool at have en katte"samling", så man “bare lige kan tage et par ekstra slags med” :lol:

5 Synes om

@Trine - Haha, altså européerne skulle jeg jo allerede have med, så det er kun én ekstra slags :stuck_out_tongue: Men det er godt at have en hel flok at vælge af engang imellem - hårdt for pengepungen andre gange når ens evne til at begrænse sig fejler :ups:

2 Synes om

hejsa eva.

det er super sødt af dig men vi har allerede fået afsat buret til et par burmeser, så alt er stadig ved det gamle, men ellers tak for dit tilbud

3 Synes om

Hvordan tror du vi har det til fremvisninger? Vi har før stået med over 50% a af racerne :tihi:

5 Synes om

:lol: