Lørdagens brudepar stort tillykke

Et stort tillykke til gårsdagens brudepar…

Har lidt luret at to par igår fik papir på hinanden…
Men tillykket skal da lyde til to af kattegales ildsjæle

Der MÅ være nogen, der ligger inde med billeder :slight_smile: Sagde de overhovedet ja, begge to og på det rigtige tidspunkt? :slight_smile: Vi er ved at dø af nysgerrighed, kom nu med en rapport en eller anden :slight_smile:
VH
Susanne

Hmm… Er det Lykke og Rune? Eller er jeg bare fuldstændig tabt?

Både Lykke og Rune og så David Ramm og hans kæreste :slight_smile:
kæmpe stort tillykke herfra :flag: og ja, vi vil se billeder :wehu:

Jeg turde ikke skrive navne, men det fortjener simpelhen et kæmpe tillykke at blive gift… det er jo en af de fester hvor ens smile på intet tidspunkt bliver lille, om man er dem der fejres eller dem der kommer for at fejre…

Men mon ikke der går lidt tid før de poster noget, for den fest kan jo holde i flere dage

Indrømmer blankt at jeg kun havde styr på Lykke og Rune, MEN hjerteligt til lykke til begge par :slight_smile: Bryllupper er nu en dejlig ting :slight_smile:
VH
Susanne

De sagde ja, og på de rigtige tidspunkter :høhø: Jeg har set billeder fra Nina og Davids, og de ser møj glade ud. Lykke og Runes deltog jeg i, og det var et rigtig dejligt bryllup, med et smukt og rørt brudepar :hjerte: Billeder har jeg dog ikke, men der blev knagme taget mange. Både af rigtig fotograf, en svigerinde og en veninde der er gode til at tage billeder - og så var der lagt kameraer ud på alle bordene :smiley:

Lykke og Rune var heldigvis enige inde i kirken om at de skulle sige ja på de rette tidspunkter :slight_smile:
det var en rigtig dejlig dag - og man må sige de to har fantastiske familier og venner, for festen manglede intet i varme, fantastiske, sjove og rørende indslag fra alle kanter :smiley:

billeder har jeg ikke mange af, men videoer af nogle af indslagene fik jeg et par stykker af. Dem kigger jeg dog først igennem senere og sender til Lykke og Rune. Det må være op til dem om de skal deles offentligt :slight_smile: for ja der blev taget så mange billeder af fotograf, veninde og familie, foruden de to-tre mini kameraer der lå på hvert eneste bord. men jeg tænker at de nok også får sorteret i hvad der deles derfra og hvad der er til private minder, når lige de falder ned fra den lyserøde bryllups-sky :smiley:

:smiley: Jeg er også ved at DØ af nysgerrighed :slight_smile: Jeg var desværre på job ellers havde jeg været med til at glo :wink:
Hjertelig tillykke til begge par :slight_smile:

Ih, mange tak, allesammen :smiley:

Jeg havde skam planer om at dele med jer, når først vi har lidt flere billeder :wink:

Men I kan lige få en smagsprøve fra fotografen.

Vi havde en helt fantastisk dag, som var lige, som vi havde drømt om. Og vi blev oversvømmet af kærlighed fra alle sider i form af overraskelser, gaver og indslag :hjerte:

Stort tillykke til begge brudepar! :krammegave:

Hvor er I smukke :gift:

kæmpe stort tillykke :ballon::ballon:

Tillykke til begge brudepar. :hjerte:

Dejligt billede … og et stort TILLYKKE herfra :hjerte:

Stort Tillykke med hinanden, dejligt at høre i havde en fantastisk dag :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1315956]Ih, mange tak, allesammen :smiley:

Jeg havde skam planer om at dele med jer, når først vi har lidt flere billeder :wink:

Men I kan lige få en smagsprøve fra fotografen.

Vi havde en helt fantastisk dag, som var lige, som vi havde drømt om. Og vi blev oversvømmet af kærlighed fra alle sider i form af overraskelser, gaver og indslag :hjerte:[/QUOTE]

En smuk kjole. Enkel og velsiddende uden en masse flæser og krummelurer. Lige som jeg kan lide dem :slight_smile: Den klæder dig virkelig godt :hjerte:

et forsinket tillykke til brudeparret

Mange tak :slight_smile: Jeg elsker kjolen! Tænk at 180 kr på eBay og lidt tilretning hos mor kunne blive så godt.

Den ligner en million og klæder dig SÅ godt :slight_smile: Og understreger at det absolut ikke er nødvendigt at købe ind hos Kleinfeld og gældsætte sig i årevis bare for at få noget der virkelig duer :slight_smile:
VH
Susanne