Løvehjerte skal have et navn

Da Katia Løvehjerte allerede inden vi lukkede ned for gammel KG havde skrevet mere end 1000 katterelaterede indlæg, har hun opfyldt kriterierne for at få et tilnavn.

I dette system skal navnene helst være korte - ellers bliver de kun vist i uddrag de fleste steder. Det er svært at sætte et præcist antal karakterer på, da det afhænger af, om der er mange i’er eller mange m’er. Men man kan nok få en idé, hvis man kigger på de eksisterende navne, og hvor meget af dem, der bliver vist i forskellige sammenhænge.

Så hvad ved vi om Katia, som kan indgå i forslagene? Jeg synes jo i virkeligheden, at hendes brugernavn siger det hele, uanset om det er i sin korrekte form eller i den forvanskede form uden ø: Løvehjerte eller Lovehjerte.

Men så er der vist også noget med nogle siatalere :slight_smile:

3 Synes om

Mit forslag er desværre ikke kort :ups:

Løve med hjerterum for børn og katte af alle slags

2 Synes om

Brainstorm:
Rolig, kat der er testpilot for kattelem, siatalere, brite, 4 børn, vintage stil…
sådan ud fra jeg faktisk aldrig har mødt Katia :wink: :slight_smile:

2 Synes om

Afhængig af Siatalere. :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Favnende børne- og siatalermutti :sparkling_heart:

4 Synes om

Hvor er I søde! :heartbeat: Det er jo til at blive helt glad i låget af. :star_struck:

6 Synes om

Favnende løvemor
Favnende løvemor med trang til vintage
Løvemor med hjerterum
Med plads til store, små og helt særlige
Stærk kvinde med hjerterum
Vintage dress og siataler … (ja hvad? Løb tør for inspiration, :hoho: )

1 Synes om

Siatalernes kærlige løvemor :grinning:

3 Synes om

Vintage alt-favnende løvinde

… Jeg ved ikke, kælenavne har aldrig været min stærke side.
Men når man er så heldig at have hende som ven på facebook, kan man se at hun brænder for mange ting. Mest sine børn og katte, men også “de svage”.

2 Synes om

Hvor bliver jeg smigret og glad over at læse jeres forslag. :relaxed:
Personligt er jeg vild med ‘Løvemor med hjerterum’ og med dem, som indeholder ordet ‘favnende’… :heartbeat: Som mor har jeg forsøgt at opdrage ‘i favnsk’ og det er også den måde, jeg er kattemor på, så det passer så fint på mig. :hugs:

5 Synes om

Løvemor der favner store, små og helt særlige.

3 Synes om

Er der mon flere, der har forslag til Løvehjertes navn? For ellers skal vi jo på en eller anden måde finde en afgørelse.

1 Synes om

Afstemning, eller? :slight_smile:

Vintage dress og siataler fræs

Det plejer vi jo. Jeg er bare lidt forbeholden over for afstemninger efter knap-fiaskoen :hoho:

Løvehjerte skal vel også have lov til at tage stilling til de enkelte forslag og evt. vælge nogle fra? Ingen skal trods alt tvinges til at blive kaldt noget, de ikke bryder sig om.

Men er der ikke en, der vil tage over på denne her og sørge for, at de bliver fulgt helt til dørs? Alle kan jo gøre det, der skal gøres med afstemning etc. Og så skal en af os admins nok lægge navnet ind, når det er fundet.

Jeg vil dog anbefale, at en afstemning bliver oprettet i en separat tråd. Ellers risikerer den at forsvinde, hvis der kommer flere kommentarer.

@Lovehjerte Vil du kikke på vores forslag og sige hvilke du kan lide, og hvilke du ikke vil kaldes? :slight_smile:

4 Synes om

Jo, det kan I tro, at jeg vil. :grinning:
Jeg kikker lige på dem i morgen, og så vender jeg tilbage. :slight_smile:

2 Synes om

Tusinde tak for de mange skønne forslag. Jeg har nu gennemlæst igen og overvejet, og umiddelbart tiltaler disse tre mig mest:

Løvemor der favner store, små og helt særlige.
Løvemor med hjerterum.
Favnende Løvemor

Men det er svært, for det er også helt rigtigt, at heg er blevet siatalerafhængig. Og at jeg ofte går i vintagestyle-kjoler. :grinning:kursiv skrift Men de tre ovenstående rammer mig nok bredest, for jeg har også andre katteracer - og elsker alle katte - og jeg går også i læder. :crazy_face:

3 Synes om

Så laver vi en afstemning med de tre navne :slight_smile:

bare lige …er der taget højde for hvor mange tegn der kan bruges i det nuværende
system