Mad-adfærd-udgang

Det er en god ide hvis du får fem neutraliseret, så ved du at det er gjort.
Det er ikke sikkert at nye ejere får det gjort.

3 Synes om

Nej, det er de mange overskudskillinger desværre et kedeligt bevis på. :cry:

:thinking: jeg må se om jeg kan finde en der gør det i Malmø :pray:

1 Synes om

Jeg ville heller ikke kunne give mislinger videre :joy: men håber du finder gode hjem hvor du tør sende dem hen. :heart_eyes: :wink:

Jeg stemmer også for neutralisering af mor mis. Som Galath skriver der er så rigeligt med katte. Bare tjek dyreværnet, dyrenes beskyttelse, fb sider, dba og gul og gratis :confused::open_mouth:

Ja, jeg skal helt sikkert ALDRIG være opdrætter! :slight_smile:

Jeg håber, du finder nogle rigtig gode hjem til dem til sin tid, men nu har du jo lige nogle måneder, hvor du kan nyde dem først :slight_smile: Går det godt med dem alle tre? Tager de fint på?

Så ville jeg helt klart finde en anden dyrlæge. Sveraks (det svenske FIFe-forbund) anbefalinger - efter afstemning med det svenske dyrlægeforbund - er 4 måneder. Det er ikke helt det samme som 12 uger, men dog langt mere at foretrække end 6 måneder. Jeg VED, der er dyrlæger i Skåne, der neutraliserer tidligere end 4 måneder, for der er svenske opdrættere, der neutraliserer inden salg.

Har du bil, så du kan køre uden for Malmø?

1 Synes om

Jeg skal sige om jeg kan om sådan ca 14-16 uger :joy:

Det synspunkt jeg har valgt at tage, som opdrætter med mit nu første kuld, er at: ‘tænk hvor mange familier jeg kommer til at glæde med mine søde killinger’.

Ja mine er små endnu, kun 3 døgn, men de er hurtige til at krybe godt ind under huden :heart_eyes:

Nu får vi se om jeg i virkeligheden kan leve op til teorien i det udsagn :grin:

1 Synes om

Ellers får du bare mange katte fremover :joy::joy::joy:

1 Synes om

:rofl::rofl: ja det er jo det- om man tør :rofl::rofl: mormis skal 100% neutraliseres,det er allerede aftalt med dyrlægen og det kommer til st ske til oktober :sunglasses:

3 Synes om

Ja der er tid endnu,men det også lig med tid til at forelske sig endnu mere i dem :heart:

Det går rigtig godt med dem,men Lulu er så skør-jeg har forsøgt med min 10 forskellige slags bankkasserers til hende og de små og jeg troede endelig jeg fik hende til at acceptere en ny igår, men næææ nej,1 time så var det flyttedag ud på tæppet på gulvet igen i walk-in skabet :thinking: og imorges,jeg havde tilfældigvis sat mit katte transportbur på gulvet, så havde hun flyttet dem derind. Hun har helt sikkert sin egen mening den kære mormis :heart_eyes:

Men de tager fint på,nu elsker jeg at se tal på en skærm så jeg bedre kan følge med,så du kan da lige se udviklingen,jeg synes det ser fint ud,men jeg har ikke prøvet det før,så vil da gerne høre jeres mening om de smås udvikling :sunglasses: jeg vejer dem hver dag den første uge og tænker efterfølgende én gang om ugen er nok :smile:

3 Synes om

Øhhh bankkassereres = babykasse :grimacing:

2 Synes om

Ja jeg prøver om jeg kan finde en der vil gøre det, jeg har ikke bil men kan låne en så tænker det nok skal lykkes at komme rundt og finde en, jeg går jo ud og finder en først og aftaler tid og så kommer jeg med killingerne :sunglasses: tænker ikke at jeg kører rundt med killingerne og forventer en dyrlæge siger ja og samtidig har tid med det samme :thinking: det var måske lige at håbe på for meget :smile: men jeg er helt enig,jeg kan godt se det bugner med killinger overalt som folk vil af med… hold nu op der er mange :grimacing::smiley_cat::smiley_cat:

1 Synes om

Ja det er også et godt argument at banke sig selv i hovedet med :crazy_face:

Jeg håber at jeg finder nye hjem evt til bekendte eller til venners bekendte så man måske kan få lov at høre lidt om dem… det er jo heldigvis kun 3 stks og der skal ikke laves flere hold,så det kunne nu være meget sjovt/dejligt hvis man kan følge dem lidt (meget) på deres vej :heart_eyes: som opdrætter tænker jeg det kan være lidt sværere måske… :thinking:

4 Synes om

:heart:Hvor er hun dejlig :grinning:

2 Synes om

Taaaak :hugs::hugs: fon hjemmeside du har :relaxed: Er du tilfældigvis i familie med Hanne Herold? :thinking:

1 Synes om

Jeg har selv kun haft et kuld endnu som opdrætter også har jeg været plejemor 2X for killinger.

Jeg ville personligt selv veje dem hver dag noget længere tid - mindst i 3 uger. Jeg vil så også tilføje at jeg virkelig havde et katastrofekuld, så det kan snildt være at en meget erfaren opdrætter ville gøre det anderledes. Men når de er så små er vægten måske din eneste indikator på at de ikke har det godt. Det fanger du måske ikke før det er for sent hvis du kun vejer dem hver dag i den første uge. Men det jeg så med mit første kuld var at vægten afslørede dem i samme øjeblik der var noget der gik galt. Enten stod de stille på vægten, eller tabte sig.

Så jeg anbefaler du fortsætter daglige vejninger længere tid end det du foreslår.

Mht. deres vægte lige nu, så tager de da fint på :slight_smile:

2 Synes om

20 gram om dagen. Det er flot.
:klappe2:

1 Synes om

yibee endnu en tal geek; velkommen til :slight_smile:

2 Synes om

hihi… ja… der er da ikke noget bedre end tal… tal og katte hahaha - glæder mig til senere i dag/morgen, mine børn kommer hjem fra rejse ( i nat ) de har ikke set de små endnu… de bliver ellleeeeeeee vilde :hugs:

2 Synes om

ja ikk… det er også det jeg kan æse mig frem til - det skulle være i orden :grin: