Majs tanker

Wuhuu, er lige vågnet ved at jeg FRØS! Kom hjem fra arbejde i 30 graders varme og lagde mig i haven på en madras i skyggen. Og jeg er så åbenbart faldet i søvn, for mu er jeg lige vågnet og er KOLD :wehu:

8 Synes om

:fryser: håber du har fået varmen igen Trine

satte varmeblæser på i en times tid, og støvsugede det værste …nu håber jeg den ikke har fået forstoppelse …

1 Synes om

Kl. 04.14: Ivan leverer en levende frø i soveværelset.
Kl. 06.41: Ivan leverer en levende mus i spisestuen.
På nuværende tidspunkt er det ikke lykkedes os at finde hverken frø eller mus. :roll_eyes:

9 Synes om

Ivan er meget gavmild med sine gaver. :danse:

1 Synes om

Nemlig. Og nu sovende (det har været en lang nat :roll_eyes: ) og rimelig tilfreds med egen indsats.

13 Synes om

plant en åkande i vandskålen og hæld ekstra tørfoder op til musen …

5 Synes om

Nå! Det var en nem sammenføring af ørkenrotter…
Den nye lille unge brød ind til min lidt ældre han i nat og de puttede sammen, da jeg fandt dem sammen i morges. :klappe: :hjerte:

11 Synes om

Ørkenrotter kan være lige så overraskende lette som de kan være umulige at sammenføre :tihi:

Jeg har - oftest ved hanner - lavet sammenføringer på ½-1 time :stuck_out_tongue: andre gange tager det 2-3 måneder.

fnis - ret sødt :slight_smile:

3 Synes om

Så skete det - det, jeg havde frygtet. Heldigvis bestod jeg vist prøven, men jeg egner mig ikke til at indlede dagen med eutanasi :ked:

Asani kom ind med en lille gråspurv. Levende, naturligvis. Et hurtigt træk i hovedet, og så kan man mærke, det hele går fra hinanden :ked::ked:

Det værste var, at den flaksede helt vildt. Jeg ved godt, det er reflekser, men øv, øv :ked::ked:

Nu render han derude med den og knurrer efter Chili. Og kaster rundt med den, men altså - nu er den jo død, så skal han vel have lov :s:

For snart lang tid siden, var der en herinde der anbefalede Yours Clothing. Det vil jeg gerne sige tusind tak for, for jeg skal da lige love for de har noget lækkert tøj, som bare sidder som det skal og som endda er til at betale sig fra :thumbup: Jeg har aldrig før kunnet finde tøj, som jeg både synes er smart, men som også sidder ordentligt. Det kan jeg nu :jubiii:

7 Synes om

Tror efterhånden at mine katte planlægger at blive syge hver gang jeg har planer :roll_eyes:
Nu har jeg konstateret at Milo åbenbart igen kar noget blærebetændelse eller lignende og Columbine har øjenbetændelse (var ved dyrlægen igår) - yaay, eller noget :sleeping::sleeping: