Majs tanker

Det er nu også et dejligt sted…
Man bliver afhængig…
jeg er i et sommerhus ud til fjorden og mener faktisk der var en land ejendom til leje tæt på det her sted… men man skal i bilen for at handle og der er lidt vej til en by

2 Synes om

Det er lige mig - altså at der er langt til alting, jeg trives ved at være alene og hvor der er ro :slight_smile:
PS. Herligt billede :slight_smile:

Det elsker jeg også… det her er ved ejsing holm

1 Synes om

Nu kiggede jeg efter den landejendom og den må væfe blevet udlejet… jeg tror elleds der var vandudsigt… men i ejsing som ligger 10 min fra fjorden er der flere huse til udlejning… mener en på 119 koster 4000

DET er jo en pris jeg kan lide :slight_smile: Det vigtige for mig er, at det er et sted jeg kan bo til den dag jeg skal herfra/ryger på plejehjem + at jeg ikke har naboer lige op og ned af hækken. Men når min lillebror har sluppet taget, og alt der følger med dette er ‘overstået’ - så går jeg seriøst i gang med søgningen :slight_smile: Tak for inputtet :slight_smile:

Ellers er der i den grad også billige huse at leje ud mod kysten… du skal nok finde noget…

Og det er bare rart at gå ned til vandet og få ro i ens hoved

1 Synes om

Du har jo heldigvis alle forudsætninger for at hjælpe hende, og der er ikke så meget tilbage af skoleåret, så det skal jo nok gå. Bliver hun mobbet?

Nu er Stinkodoros Maximus kørt hjem - så skal badeværelse bare i en kogevask.
Tror der er et par fliser der har løsnet sig… :muhaha:

Fiona mosler rundt ovenpå og kalder på ham :dokdok:

Dame fik du ikke nok med 3 døgn lukket sammen med ham??? Tydeligvis ikke :wink:

3 Synes om

Efter 5 dages frihed rammer hverdagen hårdt sådan en tidlig morgen :godmorgen:

Da jeg gav kattene mad, kom Asani slet ikke for at spise. Han blev liggende inde i sofaen. Jeg nåede at blive helt bange for, at der var noget i vejen med ham. Men det var vist bare for tidligt for ham, for nu er han frisk nok og render rundt ude i haven sammen med Chili.

Men så er det jo godt, der er pinse i næste weekend. Og så er der ikke så længe til Grundlovsdag - og derefter ferie.

Og nu har jeg lige opdaget, jeg først skal møde over middag i dag, fordi vi har en særlig begivenhed i eftermiddag :dokdok:

nogle hunkatte starter nærmest deres løbetid forfra efter parring :wink:

Tak det har jeg så fundet ud af at Fiona er en af de “nogen”… :wink:

Kæft en larm fra den dame siden onsdag i sidste uge.

Først skreg hun på hankat.
Ham leverede jeg så. Blev hun stille af det? Nænej nu skreg hun fordi hankatten gjorde lige det han var hentet for…
Så kører jeg ham hjem efter servicen var leveret og siden da, har hun ikke klappet kaje :dokdok:

Nu trænger vi alle til lidt ro Fiona… :wink:

1 Synes om

Så kom der lige en kat fræsende ind fra haven, fløj op ad trappen til 1. salen, sigende bræklyde … og brækkede sig selvfølgelig på gulvtæppet i soveværelset :hmpf:
WHY ??? :ahhhhhhh:

1 Synes om

Sidder i parken og sveder ved synet af dem, der styrter rundt og spiller tennis :sunny:

Tror altså, at det er sundere at sidde med min kolde smoothie og se på :sunny:

6 Synes om

Bastian var på Racekattens udstilling i Friheden, Hvidovre for at modtage klubbens DSM-kokarde. Distinguished Show Merit er en af de få titler, en huskat kan opnå i FIFé, så vi er meget stolte af ham. :hearts:
Han vandt også Bedste Huskat begge dage, så han nu er oppe på at have vundet 15 gange ud af 22 mulige. Hvem skulle have troet, at der gemte sig sådan en udstillingsstjerne i ham, da han sad i et bur på Dyreværnets Internat? :star_struck:


Bastian, 12.05.2018

24 Synes om

Jamen hvordan kan han andet end vinde så meget når han er sådan en flot kat? :slight_smile:

2 Synes om

Han er også bare en lækkerflot fyr, ja han er så :+1:

1 Synes om

Fantastisk beslutning. Hvor kom den lige fra? :blush:

Jeg savner mit Aarhus - ikke byen selv, men mulighederne og ikke mindst skovene og vandet, lystbådehavnen, parkerne og markerne :broken_heart::heart:

Jeg har tænkt tanken længe - egentligt for at bo tæt på min lillebror resten af mit liv. Men sådan skulle det ikke være :cry:

MEN det skal ikke forhindre mig i at få gjort noget ved det :full_moon_with_face:

Jeg elsker Vesterhavet. Det er noget helt særligt. Der kan du også tage gode billeder. :blush:

1 Synes om