Majs tanker

Enig. Der er simpelthen så vanvittigt smukt :heart_eyes: Det er balsam for sjælen :heart_eyes:

1 Synes om

Jo jo og når man er opvokset små 10 km fra Blokhus, så er det kun flot i en rigtig efterårs brandstorm :wink:
Jeg elsker derimod naturen her i Himmerland hvor jeg bor nu :slight_smile: Løvskoven og bakket terræn og bedst af alt… her blæser stort set aldrig og slet ikke i forhold til vestkysten :wink: :smile:

7 Synes om

Også fantastisk natur og “liv” :heart_eyes:

1 Synes om

Du kunne sgu da bare have beholdt ham til hun var færdig med løbetiden :p:

er du da rundtosset - så var jeg død af lugten og alle mine fliser var raslet ned af væggene i badeværelset… for slet ikke at nævne lydene fra deres aktiviteter. De sidste par timer var de nu kørt trætte… og der var ro.
Fiona har tabt sig 200 gram i den forløbne uge, men det tror pokker når hun hverken har haft tid til at spise eller drikke… :wink:

2 Synes om

Skal så siges at jeg ikke vidste løbetiden forsatte efter hun i den grad var blevet holdt til og i den grad havde rullet sig (i sølet den lille skøge…); det ved jeg så nu :joy:

2 Synes om

Nu kender jeg kun længden af vores egne damemissers løbetider. Men normalen er 8 dage. Måske op til 10 dage, hvis det er den første løbetid i sæsonen. Grundig parring igennem 5 dage kan måske til gengæld forkorte forløbet med en enkelt dag.

Så her efter 5-6 dages løb, heraf 3 dages parring, ville det være meget unormalt, hvis det allerede holdt op. - Det ville være lige før, at du skulle tage hunkatten til dyrlæge for at finde ud af, hvad der var galt. :rofl:

1 Synes om

Ja det ville være sjovt at spørge - min hunkat siger sådan nogle underlige lyde…
Men tak for rådet :wink: hun bliver så herhjemme og damper af.
De andre gange hun været i løb har det været ca en uge. Hun startede onsdag aften - så jeg kan se en ende på det :blush:

1 Synes om

Når selv den varme- og solelskende burmeserpige rappe trækker i skyggen, så er der varmt på altanen! :hoho:

Har lige hentet Otto efter han blev kastreret… De andre er rigtigt søde ved ham, selvom han er småfuld og underlig :heart:

Han vil så gerne ud i haven, men har fået at vide af dyrlægen, at det må han ikke før han er frisk. Stakkels lille fyr (ja, vi er så også ved at dø af hedeslag)

7 Synes om

Haha, sådan havde mine solkatte det i går. I dag har jeg fundet parasollen frem og ihhh, det har de nydt :heart_eyes:

Vi er nu dybt uenige her i hjemmet…

Jeg har slidt og slæbt et stort bur ud, så Otto nu sidder på terrassen. Jeg mener, at han er dybt forkælet. Han mener, at han er en stakkel.

9 Synes om

Kat sælges …
Ufattelig nuttet og sød og sjov og kælen og nuttet - lidt skrammer på snuden … eneste fejl er, at hun dækker ikke af efter sig, når hun har lavet l*rt i kattebakken.
Men det er ikke så slemt … :snydt:

:besvimer:

4 Synes om

:joy: Ups, når man brænder så meget for noget - og helt glemmer det blot er til ‘‘tanker’’, og vist mere går over i noget debat. Fyfy… Nå vil ud og nyde det gode vejr med datteren. :heart_eyes: og kramme hende lidt ekstra. og blot være taknemlig for hun er hjemme ved mig 24/7. :heart:

Ja. Der blev lavet ny klassesammensætning sidste år, og så gik det helt galt - bl.a. for min datter, der ikke er bange for, at være anderledes, og derfor er et oplagt mobbeoffer.
Vi har naturligvis forsøgt at samarbejde med skolen og de andre forældre for at løse problematikkerne, men det har af flere grunde ikke været muligt, så derfor har vi besluttet, at tage hende ud af skolen.

1 Synes om

:rofl:

Jeg henter gerne — jeg har LucaLuca — han graver og graver, når han selv er i bakken — og når Maddie har været der, går han ind og dækker hendes til også, selvom hun selv har gjort det
:rofl:

3 Synes om

Jeg har altid tænkt, at hun virker som en modig lille pige. Men at have mod til at være anderledes, betyder jo ikke, at man ikke bliver påvirket af at blive mobbet. Jeg håber, hun får det rigtig godt på efterskolen.

3 Synes om

Er lige blevet ringet op af en medarbejder fra PestNord … pakken er pist væk og de har opgivet at finde den :argh:
Så nu skal jeg have fat i afsender og forklare dem, at jeg aldrig har modtaget pakken …

PestNord gjorde også 10 kg foder og 10 kg grus væk for mig for et års tid siden. Hvordan man kan gøre så stor en kasse væk fatter jeg bare ikke :wink::upside_down_face:

1 Synes om

Det er som om, der findes sorte huller, på de forskellige postcentre :cool:

1 Synes om