Max købs grænse på zooplus.de

ja det er jo så det, der bliver interessant at se :slight_smile:

Hvornår kommer de?

Ehm ja, svar skyldig.

Det er endnu også kun rygter. Det er vist nok noget med at AWS, deres cloud selskab har fået sig et dansk kontor, men bortset fra at være ejet af samme selskab har det intet at gøre med deres retail.

Jeg er sådan set heller ikke sikker på vi skal ønske os at de åbner et lager i Danmark, der går nogle ubehagelige historier om hvordan arbejderne bliver behandlet som vi nok nødigt vil have del i :confused:

3 Synes om

yep og flinke til at betale skat er de heller ikke :frowning:

Nu kan de jo heldigvis ikke slippe af sted med hvad som helst her - med mindre de laver en decideret sweat shop med importeret arbejdskraft, der ikke slipper ud :slight_smile:

Men jeg tror da også gerne, at de danske detailforretninger ser, at de holder sig væk.

Læg pengene i Danmark i stedet… Det er længe siden vi stoppede med grus cirkus i Zooplus og skiftede til dansk leverandør i stedet, Petworld leverer lynhurtigt og har jævnligt fornuftige tilbud - og man optjener bonusPENGE, ikke bare points til tåbelige småting :slight_smile: Virker for os, nu Zooplus er under pres og igen ændrer betingelser - og pengene bliver i Danmark :slight_smile:
VH
Susanner

3 Synes om

Men petworld har ikke det grus jeg bruger :frowning:
Og de steder i DK som har GGM de tager nærmest dobbelt pris + radbrækkende porto, hvis de da overhovedet vil sælge under en palle, som jeg på ingen måde kan aftage …

ellers havde jeg skam flyttet min handel …
Det er vitterligt kun kattegruset, som jeg har svært ved at finde andet sted og jeg er så tilpas glad for mit grus, at jeg vitterligt ikke har lyst til at skifte :ups:

Vi er godt nok også trætte af den grænse. Men jeg synes så også leveringen er blevet så dårlig. Normalt havde vi det lynhurtigt. Nu kan der sagtens gå 5-6 hverdage…

Vi er begyndt at holde øje med hvad petworld har. De har bare ikke det grus vi bruger! :frowning:

har været gennem gu’vedhvormegetforskelligt grus, krystaller og pellets…bruger nu det klumpende fra rema, støver ikke meget og suger godt

Betaler den DANSKE zooplus ikke skat?!

Jeg har brugt zooplus.dk få gange. Dog slut med det nu pga. goddawmandøkseskaft-kommunikation fra deres kunde"service". Og hvis de så heller ikke betaler skat!..

den kan jeg slet ikke blive venner med … GGM virker og har altid virket herhjemme … har prøvet gud ved hvor meget forskelligt.
har stadig 5 poser, som jo da holder noget tid .

men det KAN da være jeg skal afprøve andet mærke næste gang … dybt suk, synes bare det var så rart at det bare fungerede, men zooplus orker jeg da helt ærligt knap nu.

Den med skat var nu vist på amazon.

Jeg har ikke kigget på koncernstrukturen på zooplus, men jeg vil formode at .dk er datter til .de og et rimeligt gæt, vedr udenlandske koncerner, så skal du ikke regne med mange skattekroner i DK.

Nemlig :ok: … jeg køber efterhånden både grus og foder hos Petworld.
Både opsparer man penge, som Susanne skriver, men de har også tilbud på noget foder, så hvis du køber tit den samme vare, vanker der en gratis sæk i ny og næ.

2 Synes om

Petworld er også blevet min leverandør :slight_smile: Enten så bestiller jeg online og får leveret, eller så bestiller jeg online og afhenter i butikken eller så handler jeg bare i butikken :slight_smile:
Jeg har desuden oplevet en formidabel kundeservice hos både afdelingen i Aalborg og ikke mindst Fredericia :ok:

@PiaB se her :slight_smile: Det er mit alternativ :slight_smile: GOLDEN GREY
Golden White er nemlig ikke til at opdrive i DK :frowning:

2 Synes om

Det har du nok ret i. Jeg havde dog satset på, at handel på den danske zooplus betød almindelig skat. Men pyt, det var kun kort tid, jeg var kunde der.

Jeg er også vældig tilfreds med Petworld, og er blevet stadig mere tilfreds gennem de 11 år jeg har handlet der.
Jeg har kun taget en afstikker til (dansk) zooplus fordi jeg var for nærig til at betale Petworld-pris for RC renal-vådfoder.
For nylig spurgte jeg PetWorld, om de har prismatch. Og det har de :slight_smile: (altså ift. danske hjemmesider - og det er zooplus.dk vel).

Jer, der er afhængig af zooplus-kattegrus - I kan jo bestille for 200 euro grus ad gangen, og så bare handle resten andetsteds ;-)…

Husk de har pris match med dansk zooplus i petworld.
Kan dog stadig ikke betale sig for mig da jeg har 10% opdræt rabat på zooplus.de

Har du prøvet at få leveret grus derfra - tænker fragtomkostninger på tungt grus …

Ville rigtig gerne finde dansk butik - men petworld tager 10,36 kr for dåse Bozita - på zooplus er det 5,62 kr…det er jo noget af en forskel.

har i mere end 10 år købt grus hos olivers - men her for nylig hævede de prisen så jeg fik en pose grus mindre for samme pris - prøvede at skrive til dem og høre om ikke en gammel kunder der lægger omkring 10.000 kr hos dem om året til grus betød noget - men desværre :frowning: