Meta føder

Tillykke med de små-det er godt nok flot præsteret :hugs:

1 Synes om

Jeg er helt crazy med det øverste billede :hugs:

1 Synes om

Tak, det er jeg også. Det var virkelig lige et pletskud, som Pia fik der :smiley:

Ja det skal jeg lige love for,det ligner seriøst et professionelt billede man kunne købe-hvis det var mit ville jeg 100% få det forstørret,rammet ind og hængt op. Det så smukt :heart_eyes:

1 Synes om

Åååh, jeg ville aldrig kunne vælge. Jeg er så heldig at have rigtig mange rigtig gode billeder :slight_smile:
Nogle af dem kan ses her One Photo hvis det er (og det er slet ikke inkl. alle de mange billeder vi har af vores europé kuld, hehe)

Nej det kan jeg godt forstå :upside_down_face: hold nu op med fine billeder og jeg har kun kigget på nogle få (indtil videre) flotte,virkelig flotte katte og billeder :nerd_face:

1 Synes om

Jeg skyndte mig også alt jeg kunne, da først lillefisen kravlede rundt der :tihi:

4 Synes om

Lige et par nye af de små fra idag. De vokser godt til, er begyndt at bevæge sig rundt, og et par af dem har også fået øjne, selvom det ikke lige til at se på billederne, sådan som de snorksover :hjerte:

11 Synes om

Feeeedt billede! :rofl::smelter:

5 Synes om

Hvor er de bare fantastiske :kiss:

1 Synes om

Søde mislinger og en anden uges tid så begynder de så småt at tusse rundt nede i kasseen og så… :heart_eyes:

1 Synes om

De bliver garanteret ligeså smukke som trekløveret :inlove:
Har du navnetemaet på plads?

1 Synes om

Åhhh de er nuser :smelter:

1 Synes om

Årh, det tror jeg de begynder på inden da :slight_smile: De er faktisk begyndt så småt på det nu her, :slight_smile:

Mange tak, og nej overhovedet ikke. Folk bliver ved at foreslå Henry Tudor og hans 6 koner, men det har Kamilla Tholstrup nedlagt forbud mod :hoho: (hun har snakket flere gange om at får hun 6 hunner i et kuld skal de opkaldes efter hans koner, og få dage efter hun sidst har snakket om det får jeg så 1 dreng og 6 piger :tihi:) Jeg overvejer at genbruge et tema, hvor de får navne efter karaktererne i en bogserie, men det er også liidt kedeligt :slight_smile:

1 Synes om

De syv små dværge? :wink:

1 Synes om

Jo, men der er åbenbart også en Snehvide - og så er der jo kun 6 dværge tilbage :slight_smile:

Tja det kommer vel an på hvor meget man går op i om det er drengenavne eller pigenavne. Jeg vil mene at disse navne kan bruges til begge køn. :slight_smile:

Brille (Doc)
Gnavpot (Grumpy)
Lystig (Happy)
Prosit (Sneezy)
Flovmand (Bashful)
Søvnig (Sleepy)
Dumpe (Dopey)

1 Synes om

Der er ét fantastisk tema, men Eva er pisse kedelig :venter:

Siger du uden at nævne det!? :venter:

Hvad så hvis hun aldrig får det ønskede kuld?? :open_mouth:
Du kan jo også finde en ny bogserie, som du ikke har brugt før :grin: