Min hemmelighed - lidt endnu

Ja, det skulle han være.
Ham bliver tilset af dyrlæge igen i morgen, alt burde dog være i orden nu.

3 Synes om

:heart_eyes:

Han bliver såååå glad og tilfreds med at flytte hjem til dig og Stine :+1:

Og du bliver IKKE syg, Louise!!! :grin:

1 Synes om

Ja, jeg nåede lige at krydse dig… :wink:
Men så krydser jeg fingre for, at begges helbred arter sig til på fredag! :crossed_fingers::smile_cat:

3 Synes om

Flot mis! Det bliver spændende at få ham hjem og se om Stine vil dele med ham.
Pøjpøj med sammenføringen. :grin:

5 Synes om

Det ligner bestemt begyndelsen på et super partnerskab. Helt uforståeligt at nogen har villet skille sig af med en kat som ham. :slight_smile:

4 Synes om

Han er gudesmuk - hvad hedder han? :heart_eyes:

1 Synes om

Er i tvivl. Han hedder egentlig Lille Fis, overvejer dog at prøve at kalde ham noget andet.

1 Synes om

Det kan jeg godt forstå - han er da alt for smuk til sådan et navn :hushed:

4 Synes om

Han er rigtig fin. Bliver spændende at høre hvad ham og Stine siger til hinanden.

3 Synes om

Vakse Viggo falder mig lige ind :stuck_out_tongue: Men jeg er enig med Eva - han må da have et fint navn, som ligner Stine og Buster.

3 Synes om

Jeg har en Lille-Fis gående … hun vejer dog et stykke over 6 kg. efterhånden :grin:

3 Synes om

Så burde hun jo omdøbes til Store-Prut… Det er bare ikke så charmerende… :wink:

5 Synes om

Han ligner grangiveligt en Benny! Det rimer også på lille-fis, Benny - lille-fis … eller så’en :face_with_symbols_over_mouth:

3 Synes om

umiddelbart tænker jeg at du har fået meget alternativ prosa undervisning for at kunne få Benny og Lille-Fis til at rime :wink:

5 Synes om

Det er knækprosa :rock:

6 Synes om

Tænker så det knager angående navn.
Må lige se hvad der falder naturligt når han er flyttet ind:

De to andre katte der er flyttet ind har beholdt deres navn, og så fået kælenavne ved siden af.

Vissevasse. Benny rimer fint på Lille-fis - det er udelukkende et spørgsmål om vilje. Godtså.

Og jeg ser klart Olsenbanden for mig - helt specifikt Benny, når jeg ser den lamsebamsekat.

Så nu hedder den Benny. Godtså (igen) :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Nix, ikke Benny…
Jeg har vel vetoret, når det er mig der skal kalde på katten :wink:

6 Synes om

der var da værre navne end Benny.
Som min barndomsnabo han ville så godt have en fritløber kat og den skulle hedde ’ Hurra’ - katten fik han, men hans kone nægtede navnet. Hun ville ikke have ham til at stå på terrassen og gale ‘Hurra’ midt om natten… :joy:

6 Synes om

Jeg tror heller ikke, at Lille-Fis er verdens bedste råbenavn :wink:

Lille-Fis, Lille-Fiiis, Lille-Fiiiiisen, Lille-Fissen :tihi:

Louise, der er det så meget godt, at du har en løbegård - så meget kan det heller ikke være nødvendigt at stå og kalde :slight_smile:

6 Synes om