Min hemmelighed - lidt endnu

Sådan er det også med Sigga. Men den fine kat der ligner da ikke en Lille-Fis… Der er noget elegant og lidt stateligt over ham synes jeg :slight_smile: Hvad med Hannibal? Ligesom ham med elefanterne (som også var grå :wink: )

7 Synes om

Mister Grey. :blush: hvor er han lækker Tillykke med ham. :heart_eyes:

2 Synes om

Stoffer - det “rimer” da i hvert fald lidt på Stine… :smile_cat:

6 Synes om

Enig. Er du også den lokale rim-smed der altid er klar med en hjemmekomponeret sang til enhver (u)tænkelig lejlighed? Hvis ja, så velkommen i klubben :slight_smile:

Og Benny blev der sagt. Godtså.

1 Synes om


Tager busture ganske roligt.
Vi skal af om godt ti minutter, så er der en kort gåtur hjem.

21 Synes om

Bustur - Benny … der er den igen! Det kan kun blive en Benny - og med øjne som tekopper, ja så er det bare helt sikkert … :rolleyes:

Tillykke med ham, det er en meget smuk Ben …, undskyld, kat :wink:

4 Synes om

Benny er da altid bedre end det navn han har nu - han er i øvrigt superskøn, minder meget
om min første kat Nicky :heart_eyes:

1 Synes om

Synes nu bustur - Buster er mere oplagt😉 Men nu har Louise jo haft sin Buster❤️

3 Synes om

Moody…efter Moody Blue/s
fordi man kan læse hans ansigtsudtryk som en åben bog…
og fordi det passer med farven

4 Synes om

Lige nu sidder jeg i sofaen - bruger den ellers kun hvis jeg skal have en lur - for der har jeg bedst overblik over stue/køkken, som er et stort rum.
Døren til entreen står åben, der er lukket ind til soveværelset.

Der er blevet hvæst en smule fra begge sider, men ikke mere end at den anden da også er lidt spændende.
Lige nu ligger Stine i Lænestolen men øjnene på klem, og Lille Fis går rundt og undersøger det nye hjem.

Hold da op han har en stor krop ift Stine.
Ved ikke hvad han vejer, kun at han har tabt 900g da han var syg, og skal fedes lidt op. Mistænker lidt indblanding fra noget MCO et par generationer tilbage. Moderen er en flot tortie, som jeg har set, aner ikke hvem faderen er. Hans hovedfacon er også en del a la MCO.

13 Synes om

:blue_heart:
Dejligt at du har fået din smukke dreng hjem, Louise :blue_heart:

Håber at de to bliver bedstevenner :paw_prints: :paw_prints:

2 Synes om

I nat var Stine hos mig i soveværelset og den lille var i stuen.
Da jeg kom ind kunne jeg sagtens nusse med ham, så fik han øje på Stine, og så hvæste de ellers.
De var adskilte igen meds jeg var i bad.

Jeg kunne se at han ikke rigtig havde spist, drukket eller brugt bakken.
Han vil gerne holde til på en stol der er skubbet helt ind under spisebordet, så der fik han serveret vådfoder med lidt varmt vand, hvilket faldt i god jord.

De trækker sig fra hinanden, holder øje, hvæser osv. Samtidig er deres øjne ok, deres haler puffer ikke op, kun Stine drejer ørerne.

Jeg har sprøjtet med alm Feliway, tænker dog at tage i Petworld efter en Feliway Friends Diffuser i dag, så den kan komme i gang hurtigst muligt.

Det skal nok komme, han ligger meget tæt på mig, jeg ved ikke lige hvor hun er andet end at det er i stuen.

13 Synes om

Held og lykke med misserne! :heart_eyes:

1 Synes om

Tak…

Er sikker på at det nok skal blive godt :slight_smile:
De har lige fået godbidsstænger lige ved siden af hinanden, og det gik fint.
Lige nu ligger Stine i vindueskarmen, hvor hun plejer at ligge, og han ligger på en stol under spisebordet og tager det roligt.

Feliway er sat i kontakten - hold da op det lugter - er det mon fordi den er ny, eller skal jeg vænenr mig til den meget markante lugt, der kilder i næsen?

2 Synes om

Det lyder da allerede godt so far! :slight_smile: jeg synes ikke sådan, at jeg har kunnet lugte feliway i kontakten, men måske du har en bedre lugtesans. :wink:

1 Synes om

Det er den der hedder Feliway Friends, den lugter noget anderledes end den almindelige Feliway, som jeg er vant til at bruge som spray på internatet.

1 Synes om

Jeg synes de lugter de første par dage - men det er jo også noget med at den skal være tændt i mindst 1 døgn før det begynder at virke - lugten er lidt ala brændt plastik indimellem, synes jeg. Så tænker det er fordi plastikken lige skal vænne sig til at være varm

4 Synes om

Stine skal nok blive glad for sin nye room-mate, men man skal jo ikke sådan lige overgive sig :grinning:
Har du fundet på et godt navn til skønheden?

1 Synes om

Yes, navnet ER fundet for længst … :rofl:

3 Synes om

De skal jo begge overgive sig…
De sover begge lige nu, den ene i sofaen, den anden på stolen under spisebordet.

Det med navnet er ikke på plads endnu, arbejder på det.

@Roadhouse det bliver IKKE Benny!

4 Synes om