Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

…he he…lidt synd de bare forsvandt igen…der var lidt kraftwerk over dem

1 Synes om

Jeg høre dem stadigvæk, har begge deres plader både som lp’er og cd’er. Faldt fuldstændig for deres musik, første gang jeg så dem i tv som barn. Og det var dem der startede min musik-forelskelse i Lars HUG.

1 Synes om

Maddy Prior …få kan nok huske hende fra “all around my hat” (Steeleye Span) …men hun har sunget med både Mike Oldfield og Jethro Tull - Ian Anderson fra JT har produceret en af SS plader, “now we are six”
Faktisk var jeg ikke klar over at hun sang med Oldfield da jeg første gang spillede incantations, men hendes stemme slog direkte gennem hele Oxford college pigekor…

1 Synes om

Maddy Prior husker jeg ikke som sådan, men All around my hat og Steeleye Span - jo da :slight_smile:

2 Synes om

det er gonnok kuns lørdag, men søndagsanlægget har stået en 5-6 timer og snurret med Pink Floyd…ved at være gennemvarmt og spiller himmelsk

2 Synes om

Sparks <3

10 CC - Feel the benefit, hvis guitar riffs jeg aldrig bliver træt af :slight_smile: 10 CC - Feel the benefit

Vi må vist være jævnaldrende, os 3 :hoho:

2 Synes om

Ravel…og så noget Bach…elsker Toccata…juleoratoriet til sidst …og så slår jeg mig på Barlay James Harvest

Som altid på nytårsaften:

Abba - Happy New Year

Og mit yndlingsnummer med dem:

Abba - Super Trouper

1 Synes om

Rush : Chronicles, Fly by night og 2112

Den sidste er også et af mine favoritnumre med gruppen - men de har jo lavet så utallige gode sange :ok:

1 Synes om

Meget enig. Det er et af mine yndlingsbands, og som jeg har hørt hele mit liv.

1 Synes om

Denne her hører nytåret til

Måtte lige servicere min søndagsforstærker…så nu står den og varmer op med Deep Purple…Scandinavian Nights, Stormbringer, made in Japan og Burn …efter det bliver det Made in heaven

Videoen forstyrrer mine øjne, så den kører i baggrunden - men resten af den er balsam for ørerne :slight_smile:

Jeg prøver at afreagere lidt med denne. Fedthale er noget, som en vis herre har skabt!

Yunkyard Drive med “Way Too Long” kører jævnligt på min spilleliste for tiden

… generelt hører jeg bare en del af Junkyard Drive lige nu :ups:
Sådan oveni alt det andet :smiley: