Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

Håber det er okay at jeg hiver denne tråd frem igen, så vidt jeg kunne se, var det den nyeste musiktråd vi har. Jeg så Eurovision Song Contest 2021 (1. semifinale) i går og faldt over dette nummer, som jeg nu er blevet helt pjattet med, så nu er jeg i gang med at tjekke deres andet musik ud. Nåja, og så blev jeg lidt smålun på den lækre øse i videoen. :star_struck:

Go_A - SHUM - Ukraine :ukraine: - Official Music Video - Eurovision 2021

6 Synes om

Nu har jeg de sidste år ikke rigtig fulgt med i Eurovision song contest men vil give dig ret det er en af de nummer man kan høre og nyde :slightly_smiling_face:
Sidder og prøver og komme på den sidste jeg sådan rigtig så, der var også en nummer jeg hørte flere gang

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Efter @Enki skrev her og satte link ind på en god sang fra Eurovision song, har jeg ledt lidt efter nogle af de gamle jeg er glad for at høre, har ikke lige fundet dem, men den her har sat sig på gentag gentag gentag i mit hoved i over en uge nu :stuck_out_tongue_closed_eyes: :laughing:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Vi har købt film serien “Walker Texas Ranger”.
Og titel melodien herfra “The eyes of a Ranger”, kører nærmest konstant i mit hoved :cowboy_hat_face:.

1 Synes om

Siden i går er det så den her der har kørt i hovedet :wink:

Den gamle udgave er god, men denne her er da også rigtig god

Med venlig hilsen beimis ejer

@Beimis Jeg er vild med originale. Må jeg spørge, var du ung (teenager eller i tyverne) i 90’erne? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er faktisk blevet lidt vild med Måneskin, det italienske band som vandt Eurovision. Så de har kørt på Spotify de seneste par dage :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg var meget meget ung i tiden der :slightly_smiling_face:, men var ikke ret gammel, mener omkring 4 år da jeg begyndte at kunne musik kunster fra hinanden og musik nummer, og nej vi snakker ikke lille Peter edderkop og jeg ved en lærke rede, mener jeg var 6 år, da jeg fik mig plaget til den første melodi grand Prix bånd og internationale da den røg på tilbud, og ja kunne sige hvad land de var fra og nogle af navn højest sandsynligt ikke udtalt rigtig

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg var seks år, da Mabel i 78 vandt Dansk Melodi Grand Prix med sangen Boom Boom, og da fik jeg også deres album på kassettebånd. :smiley: Også omkring den tid jeg begyndte at høre Beatles og Abba. :slight_smile:

2 Synes om

Sangeren her og den historie han vil fortæller syndes jeg er så dejligt :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Fed video :space_invader:

1 Synes om

Med venlig hilsen beimis ejer

De to nye numre fra ABBA :danse:

ABBA - Don’t Shut Me Down

ABBA - I Still Have Faith In You

3 Synes om

Det lyder umiskendelig som ABBA :ok:

2 Synes om

Ja jeg synes de er lykkes rigtig godt. For man kan både høre det er nyt, men er ikke et øjeblik i tvivl om at det er ABBA, fordi det også lyder som deres gamle musik. :thumbup:

3 Synes om

Jeg har lige hørt det her :grinning::

6 Synes om

Jeg har i dag erhvervet en CD med Elvis i en genbrugsbutik.
Den var stadig i indpakning, så den har aldrig været spillet - og den kostede den fyrstelige sum af 15 kroner.
Der er mange gode numre på - dog ikke denne som i sin tid gjorde mig til Elvis-fan og som jeg stadig synes er en af hans bedste sange.

an

6 Synes om

De sidste dage og nætter er de to her der er kørt på skift

og

Med venlig hilsen beimis ejer

Faldt over denne her i fredags,

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om