Næseoperation på kat

Jeg hører konstant om at kattene ikke længere har helbredsproblemer og det passer simpelthen ikke. Mange katte fejler ikke noget, men mindst lige så mange fejler bestemt noget. Jeg håber at det bliver udfaset og jeg vil ønske at de dyrlæger der sidder ved udstillingerne, sendte katte hjem med for små næser. Det er den eneste måde man kan ændre noget tror jeg.

1 Synes om

Han har ikke været brugt som avlskat, gudskelov.

2 Synes om

Det er gået super godt! Den første nat var lidt dum fordi han havde sårskorper der dækkede næseborene, så jeg måtte forsigtigt fjerne lidt så han kunne få luft, men i dag har han allerede været meget mere aktiv, han spiser i længere tid, simpelthen fordi han kan have hovedet nedad uden at blive generet af at næsen lukker til. Og så kan vi ikke længere høre hvor han er henne fordi vi ikke kan høre hans vejrtrækning. Det er bare så fedt!

før
efter

21 Synes om

Årh, det var da fantastisk at høre! Super dejligt :smiley:

1 Synes om

Dejligt at høre :smiley:

1 Synes om

Dejligt at høre, at det er gået godt og at det har hjulpet. :ok:
jeg kan blive noget så harm over, at den lille stakkel har lidt i årevis uden at der er blevet gjort noget - det er ikke i orden :cry:

6 Synes om

Skøn opdatering :hjerte: :hjerte: :hjerte:

1 Synes om

Hvor er det fantastisk at han har det bedre og operationen var vellykket :heart: