Novembers (2017) kattebilleder

Han forsøger vel bare at dække dynebetrækket mest muligt - rødt har altså aldrig gjort noget godt for de ægte rødhårede… :face_with_raised_eyebrow::stuck_out_tongue_winking_eye: :sunglasses:

3 Synes om

Ubetinget overgivelse.

16 Synes om

Haha nu er det så altså pink og han er creme :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg hører lige finansministeren om der kan bevilges nyt sengetøj der matcher ham lidt bedre :muhaha:

2 Synes om

Kan i holde på en hemmlighed vi har fået tre killinger kuglehoveder i dag.
Ad gammel vane vil vi helst ikke vise dem frem på FB og HS før der er nogle uger gamle, med I kan godt få et kik på dem.

De er super nuser.

26 Synes om

Nuhr kuglehovedbabyer :heart_eyes:
Tillykke!

1 Synes om

Tak

1 Synes om

Thomanis Chai, 3 uger gammel :heart_eyes:

19 Synes om

Tillykke med de 3 små kuglehovedbabyer :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de nuttede :love:

2 Synes om

Tillykke med dem… Så må vi glæde os til de bliver store nok til at få en selvstændig tråd :wink:

5 Synes om

Stort tillykke med kuglehovederne :flag: :ballonbamse:

1 Synes om

Sådan tømmer Theodoristen en reflection pool for vand.
Han nøjes så ikke med dette udendørs, alt vand er game :slight_smile:

16 Synes om

Bongani2

Gad vide om dem på fb der siger at katte med et M i panden er Maine Coon, det her er Bongani, Brazils kuldbror, i haven inden han flyttede … Jeg troede ellers det var somali jeg havde

10 Synes om

Han går godt nok meget målbevidst efter at få det til at plaske så meget som muligt :uha: :hoho:

2 Synes om

Jeg tror da ikke Øyvind var i nærheden da jeg så videoen med Theodor, men i hvert fald prøvede han med samme teknik at tømme en vandskål ud over et trægulv i går aftes :rage:. Han er snart fem måneder og ved at komme i lømmelalderen …

6 Synes om

Jeg er glad for at jeg har vinyl i køkkenet, for ‘‘Nogen’’ stiller regelmæssigt de ellers plaskefri skåle, på højkant :argh:

7 Synes om

Mens vi havde vandskålen i køkkenet, yndede Sigurd at få vande til at fulde mest muligt på gulvet… Til sidst fik han en stor skål op i brusekabinen, for der gjorde det ingenting, at der blev vådt. Tror I, Sigurd plaskede med vandet, da det blev flyttet? Ikke én eneste gang! katte!

10 Synes om

@dkkorat @Skattekat @Dorthe_R jeg tror vi må oprette en støttegruppe til ofrene for vandplaskene katte :grin:

4 Synes om

Jeg er ved at sy et julebur til weekenden, det går en kende langsomt når der indimellem opstår sit-down-strejke…

20 Synes om

Best furiends :hjerte:

21 Synes om

Bastian elsker også haven om efteråret… :slight_smile:

16 Synes om