Novembers (2017) kattebilleder

Ved ikke lige hvad jeg skal tænke :uha:

10 Synes om

Hvad med: Hjælp min kat er besat :scream: :hoho:

4 Synes om

(indlæg trukket tilbage af forfatteren, slettes automatisk om 24 timer med mindre det bliver flaget)

1 Synes om

Husk, man må kun indsætte 1 billede pr svar i fællestråden.

UPS, det vidste jeg ikke - jeg sletter straks.

Nogle gange har vi skrevet det i overskriften, men her står det så ikke. Formålet er dels at gøre fællestråden mere overskuelig samt - og ikke mindst - at få oprettet flere billedtråde. :slight_smile:

2 Synes om

Rags på toppen… :slight_smile:

9 Synes om

Jeg synes nok jeg havde set det et sted, og kørte da også helt op i tråden. Men der står - som du også skriver - ikke noget. Så jeg tænkte at det nok var et andet sted jeg havde læst det.

Men det er helt ok, og ingen sure miner herfra - regler er nødvendige.

Men et hurtigt spørgsmål: hvis jeg nu redigerer to billeder sammen så det fylder et billede, er det så OK?

Ha’ en god dag :+1:

Det er altså ikke nogen alvorlig forbrydelse - især ikke i betragtning af, at det i hvert fald lige for øjeblikket er en helt og aldeles uskreven regel :slight_smile: Hensigten har egentlig bare været, at man gerne må oprette en separat tråd, når man har flere billeder, man gerne vil fremvise.

Så mit forslag er, at vi bare flytter dit indlæg til en tråd for sig selv i stedet for at slette det :slight_smile:

3 Synes om

Det er helt OK, jeg opretter en ‘gasse’ tråd om lidt - tak for fiffet :+1:

1 Synes om

Er det den race der hedder Somali? Uanset hvad, er den godt nok flot :+1:

Ja, Rags er en vildtfarvet Somali. 10½ år gammel, men “still going strong”, så han kommer med på udstilling i Albertslund på søndag som “Pensionist”. :slight_smile:

2 Synes om


Find katten :wink:

8 Synes om

Sikke noget småskravl hende @Susanne_W laver! :hoho:

(Den lillebitte 7 måneders killing er bimsen med den lyse hale)

16 Synes om

I dag er det 3 år siden jeg hentede LouLou på internatet :hjerte:

20 Synes om

Har du virkelig allerede haft hende smuksakken i 3 år. Jeg synes næsten det var igår du skrev om hende første gang. Tillykke med jubilæumet

4 Synes om


Hvorfor tage den store hule når man kan mase sig ned mellem tøserne…

13 Synes om

Må jeg introducere Stella vores vildbasse der roder sikre vi ikke mangler små stykker pap som hun flænser af en papkasse og vælter Lisbeth’s orkideer og hvad der lige falder hende ind når hun vågner fra en lur.

22 Synes om

Han er da godt nok en MEGET bette killing :joy:

2 Synes om

Ja, den er der sg* ikke meget sul på, den bette en :wink:

2 Synes om