. o O ( Novembers tanker )

Jeg ved ikke om I for nylig har fået ny killing, for det kan måske være noget opdrætter har gjort, hvis det er? :slight_smile:

Mhhh… Njaaa…

1 Synes om

Tog ud for at købe én bestemt ting. Kom hjem med en hel masse ting, jeg ikke tog ud for at købe, men uden den ene bestemte ting, jeg tog ud for at købe :dokdok: Så måtte jeg jo af sted igen …

2 Synes om

Deltager i Føtex rafle spil, og har vundet noget kaffe som blev indløst i går.
Jeg fik kaffe og 11 kr da den jo var på tilbud :gruble: - altså jeg betaler jo ikke for kaffen men får penge retur ,

5 Synes om

Det har vi også gjort nogle gange nu, vi har også konstateret at vinder man sodavand betaler de også panten :slight_smile:

Nu har jeg haft mit gode fleksjob i lidt over to år og jeg er stadig rigtig glad for det. Det har betydet så meget for mig, at føle jeg dur til noget og rent faktisk gør en forskel :thumbup:
Ind imellem er det selvfølgelig også surt, men alt i alt, er det det bedste der er sket mig i mange år. Uden det job, ville jeg heller ikke have bil og være uafhængig af offentlig transport - som er nærmest ikke eksisterende her ude på landet efterhånden.

11 Synes om

:kaffe: :kaffe: :kaffe:

Faldt forholdsvis hurtigt i søvn da jeg gik i seng … til gengæld har jeg været lysvågen siden kl. 5 :roll_eyes:

Husk ugens konkurrence. Du kan stadig nå at tilmelde.

Efter at have jagtet Knud rundt halvdelen af morgenen for at give ham sit smertestillende efter tandfjerning tirsdag, er det nu endelig lykkes.
Jeg haaaader de nødvendige overgreb!
Næste gang jeg får killing, vil jeg pilletræne den Eva-style. :sunglasses:

3 Synes om

Vi sidder og hører julemusik på kontoret, det er faktisk lidt hyggeligt :santa:

1 Synes om

Jeg ville ønske den adresse var i nabolaget, så vil jeg sådan set blæse på huset, men den vej ville jeg bo på :smiley: Boligen er ikke længere til salg hos home

6 Synes om

Feeeeed adresse :ok:

Men prisen er knap så fed… :tihi:

Jeg føler mig både dum og naiv :lol:

Når man sætter klatretræet et sted, som man selv synes er fantastisk i forhold til resten af stuen. For så 4½ dag senere at indse, at katten NÆGTER at bruge det. Når man så flytter det til et sted, som slet ikke passer mennesket, men det tager kattedyret ca 7 sekunder at indse, at det er den perfekte plads. Nu er der leget, strukket ud, tonset op og ned af stammerne og endelig - ENDELIG - puttes der i en køje. Mere end 30 år med katte og jeg har tydeligvis stadig ikke lært, at katten kun gør, hvad katten selv vil. Så skidt med hvad jeg synes… :tihi:

17 Synes om

christiansfelder med smørcreme til kaffen …yummi…og så troede man at man var
færdig med det bagen…og så…hva’ med jødekager …og pleskner :doh:

I dagen anledning

Kalkun …

2 Synes om

Jeg sidder her og halvsover i sofaen, mens jeg venter på at klokken passerer midnat… Fordi Black Friday måske har nogle af mine ungers fødselsdags- og julegaver på tilbud.
Vente vente, håbe håbe…

Og ja, jeg er sådan en der er så dårlig til planlægning, at 2 ud af mine 4 børn har fødselsdag i december. :roll_eyes:

2 Synes om

Det er dejligt at have fødselsdag i december :hoho:

1 Synes om

Det er jeg glad for at høre. Jeg har nemlig lidt dårlig samvittighed lige der. :wink:

1 Synes om

Det er da godt, der er nogen, som er glade for det - jeg har hadet det hele mit liv :slight_smile: Min nevø er 4. generations dårlig planlægning og jeg har sagt til ham, at når den tid kommer, så skal han altså finde noget andet at lave i marts måned end at lave børn, for nu skal den tradition altså brydes :slight_smile:

6 Synes om

Altså, min bror har fødselsdag den 20/12 og jeg har den 24/12 :wink:

1 Synes om