Oktobers tanker.... fortsat ;)

Chiffon og lægge op i samme sætning er et absolut no go. Kan godt forstå du sagde nej. Jeg ville hellere æde min egen arm end tage det job. Heller ikke selv om jeg blev tilbudt masser af penge, så var svaret stadig NEJ. :slight_smile:

2 Synes om

Min mor har gjort det med en af mine… Det var hendes egen idé :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Der er sikkert nogle, der synes det er en hyggelig udfordring … jeg er ikke en af dem :hoho:

6 Synes om

Jeg tror hende moren vidste, hvor glad datteren ville blive :heart:

13 Synes om

Jeg syede også en kjole til min datter i noget organza-lignende stof der var mareridt at sy i :skrige:
Hvad man ikke gør for de døtre :p:

10 Synes om

Det er nat, og gutterne bobler i hver sin nullerput lige ved min seng. Jeg har været oppe for at sætte noget tøj i tørretumbleren. Om det var årsagen til, at jeg stod op midt nat?

Nej.

Jeg kan ikke sove, fordi der er så utrolig meget energi inde i min krop. Jeg vil op og afsted. Op og pakke det sidste og gutterne, så turen kan gå i gang. Mest af alt glæder jeg mig til hyggen og sammenholdet i den danske lejr og til selve hyggen i at sidde så mange timer i samme bil med Pia.

Provianten er pakket. Er det ikke snart nu? :slight_smile:

2 Synes om

Det er da højlys dag …næsten …drive safe

jow - nu er det faktisk snart nu :wink:

Kør du bare mod Aalborg, så skal jeg nok stå klar med en nøgle til dig i Nørresundby, så du kan få gang i at vaske katten :wink:
For det er faktisk liiiige om lidt - om et døgn, så sidder vi i bilen i Tyskland et sted :slight_smile:

1 Synes om

Præcis ét døgn fra nu, så er vi også på vej :grin:

God tur til jer allesammen.

Men det går langsomt at komme gennem Hamburg fredag eftermiddag. Man skal køre tidligt eller sent.

Jeg har kørt mødre og killinger ud til Dorthe og Morten allerede igår, så catsitter de imens vi er til WS. Desværre skal jeg lige på morgenjob klokken tidligt imorgen inden vi kan køre, men det går vel endda. Værre er at jeg også skal mandag morgen - gaaab! Men det går vel også… jeg er nødt til at gemme nogle fridage til vi engang om få måneder pludselig har et ekstra hus, der lige skal rodes lidt med :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

og derfor kører vi tidligt, så vi er forbi Hamburg inden morgentrafikken. Hellere tidligt op og roligt forbi - så kan vi sove, når vi kommer på hotellet :slight_smile:

1 Synes om

Held og lykke til alle danske WS-deltagere. :flag:

Håber, der også bliver Live-streaming i år…:huh:

1 Synes om

Jeg har aldrig været, og bliver det næppe hellere, morgenmenneske… At stå op kl. 06 er naturstridigt for et b-menneske som jeg. Men på et tidspunkt mellem kl. 08 og 16, kommer der nogen og skal måle om der er svamp i min bolig, så jeg var jo nød til at stå op. Hvordan jeg så lige skal holde mig vågen i alle de timer, med tanke på at jeg allerede er ved at falde i søvn nu, ja det ved jeg ikke… suk Det bliver en laaang dag! :sleeping:

1 Synes om

Jeg kunne for første gang i flere uger sove længe, og hvad sker der så… Jo, jeg vågner da 7.34 af mig selv, suk… Og det er ikke fordi jeg har et world show at se frem til…
Men rigtig god tur til jer andre! :flag:

1 Synes om

Det er næsten naturlov, at man ikke kan sove, når man endelig efter lang tid har mulighed for at sove længe :tihi:
Det tager mig altid lige 2-3 dage, før mit system sådan rigtigt opdager, at jeg kan sove længe. Det er lidt noget bøvl, når man bare lige har en enkelt dag nu og da, hvor man kan lade vækkeuret være slukket.

(og at sove til 7:34 vil i den grad være at sove længe for mig de fleste dage… mit indre ur indstiller sig virkelig efter hverdagen og så går der bare rutine i at vågne 5:45-6:00, hver dag, også i weekenden :confounded: det tager 3-4 dage uden noget at nå, før jeg sover til efter 8… :s: men giv mig godt en uge uden vække ur - så sover jeg til kl 9-10 hver dag :ups: )

1 Synes om

Vi kører faktisk over til Glückstadt og tager færgen over. Turen er faktisk knap 60km kortere end hvis vi kører igennem Hamborg.

Ja, sidst vi sneglede os gennem Hamburg, tænkte jeg, at Danmark burde tilbyde tyskerne at bygge en ekstra Elb-Tunnel ved Glückstadt.:grin:

Skal KG ikke også se hvor i stævner ud fra :joy:

Også jeg vil følge alle de danske katte i mine tanker og heppe alt hvad jeg kan :slight_smile: :flag::flag::flag::flag::flag:

1 Synes om

Jo da :tihi:

2 Synes om