Oktobers tanker.... fortsat ;)

Ja, det er klart :slight_smile: Der er stadig plads til et par kopper mere. Det er også nødvendigt med lidt at varme sig på, for misserne har havedøren åben, og jeg tror, det har været tæt på at fryse i nat - hvis det ikke har gjort det.

Er det i øvrigt bare mine katte, der lige for øjeblikket æder, som om de var med i en konkurrence? Eller tror, at hungersnød er nært forestående?

Ulve??? :stuck_out_tongue:

[quote=“Jim, post:255, topic:235799”]
…en rå med lam
[/quote] :smiley:

Rådyrene plejer at æde sig fede i æbler fra august og til der ikke er flere…men i år har der bare ikke været nogen …dyr altså …siden engang først i september

Her er den anden kande kaff i kanden - det bli’r nok en 5 kanders dag

…og katte, både de vilde og sofadyrene æder som de blev betalt for det

7 Synes om

Og sådan en helt ren bakke er god! Især til at sove i.
:pote: Fnuggi

6 Synes om

Du kunne være gået i gang med en hyggelig lille julekalender til KG :nissepar:

3 Synes om

Træt med træt på…er i stand til at stå op og blunde (er prøvet da jeg ventede i kø i banken) nu ligger jeg i min seng med et par varme spindene katte.

Godt jeg har fri i dag, har også lige spurgt chef om det er muligt med en ekstra fridag i morgen.

Jeg har været på kursus hele weekenden 25 timer med udvidet førstehjælp, håndtering af tilskadekommende og meget meget mere.

Rigtig spændene og lærerigt, meget viden der skulle proppes ind i mit hovede samt en masse praktiske øvelser.

Og jeg bestod!!!

11 Synes om

Stine er utilfreds…

Jeg er endelig kommet i gang med at strikke videre på min bluse - Stine vil så gerne hjælpe, det må hun bare ikke.

Har bedt Buster lære hende hvordan man opføre sig, og han skal have ros. Han prøvede. Stine er bare så anderledes, så da hun ikke havde forstået budskabet efter 2-3 venlige dask med en pote, så opgav han.

8 Synes om

Interessant. Jeg bestilte varer hos Zooplus i sidste uge, og det ser ud til at de to pakker er sendt med henholdsvis GLS og DPD/PostNord. De skulle begge være i Kolding nu, så jeg er spændt på hvilken der kommer først :grinning:. Men bare de kommer frem. Sidst fik jeg pakkerne med PostNord, og der var ikke problemer.

Jeg bestilte vare fra Zooplus torsdag og begge pakker er ankommet med GLS i dag. Ganske som de plejer. Dog er der åbenbart en ny service fra GLS. Jeg fik faktisk en mail fra GLS, om at de snart fik mine pakker i hænde og et link jeg kunne trykke på, hvis jeg ville ændre på leveringen. Den mail fik jeg faktisk inden jeg fik mail fra Zooplus om at de havde sendt pakkerne.

1 Synes om

Jeg er træt af Zooplus lige nu. De har endelig fået kattenes vådfoder igen, og da jeg så ville bestille 10 x 16 bakker, kunne jeg kun få lov at bestille 2 x 16. Ikke engang nok til at opfylde mindstekravet til en ordre.

Det er heldigt, at kattene har fundet ud af, at Topic i bakker er fantastisk. Så kan det jo være, jeg skal gå helt over til at bruge det :frowning:

godt den kom op nu…må hellere chekke petworld for tilbud, før jeg køver mig fattig ved dyrenes netto …de har i øvrigt fået kromix i sortimentet - spændt på at se hvad de forlanger for det
EDIT: ku’ godt ha’ sparet at spilde de 30 sekunder ved PW …fy da …de skal ha mere for en kasse RC end min normalpris er for to

Petworld har endnu tilgode at sælge RC bare tilnærmelsesvis billigt. Jeg checker altid petworld, zooplus.dk og zooplus.de; pånær nogle ganske få ting på zooplus.dk, køber jeg alt på zooplus.de

I dag er bare verdens beste fridag…jeg har sovet længe, rigtig længe. Og laver absolut ingen ting (se bort fra at ligge på sofaen og læse bog og drikke varm the og surfe KG) det er meget lang tid siden jeg har følt mig så frisk og udhvilet og ovenpå.

Fantastisk pragtfuld følelse…:sunny:

8 Synes om

Handler slet ikke på nettet, så det …
55 kr pr kasse RC …ok
12 kg afskallede solsikker 100 kr …ok - endda så godt og vel
kromix vil de ha’ godt 300 kr for 15 kg…giver 230 ved grossisten og 250 ved en af mine andre pushere

Hvem er din pusher?
Det er nogle ualmindelige attraktive priser! :slight_smile:

dyrenes netto…og for RC er det den pris jeg plejer at gi’ …til gengæld er tørfoder dyyyyrt
solsikkerne er på vej til bedst før…tror fuglene er ligeglade

1 Synes om

Det er nu bevist at der ER aber indblandet i siam… Fatal æder blommer :roll_eyes::joy:

6 Synes om

Lidt nyheder som handler om min arbejdsplads :slight_smile:

Internet-psykolog hjælper Lone: Nu vil alle regioner tilbyde samme mulighed | Indland | DR

9 Synes om

Hvad skal man lave på en tirsdag aften, hvor man er træt og er småsyg?

Jo, vi har da badet og fønnet lillebimsen… :joy:

4 Synes om

Havde han nu været i haven og lege med blade og mudder igen?

Næ, det var en straf for at være til :muhaha:

Ej, vi havde lige tid og så gav det mening at træne badet med ham :slight_smile:

2 Synes om