Oktobers tanker.... fortsat ;)

utroligt det skal være så svært at komme i kontakt med mekaniker :confused:

Den ringede i over 3 minutter uden nogen tog telefonen og kl er da over 10, så folk burde da være mødt ind…
Nå jeg må prøve igen over middag.

Det er jeg sgu ked af først at have opdaget nu…R.I.P Gitte S

Gitte er ofte i min tanker stadig :cry:

1 Synes om

Jeg fandt en blyant oppe ved emneoverskriften. Der fik jeg mulighed for at rette i overskriften og flytte emnet til en anden kategori :slight_smile:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

Hold da op jeg fumler rundt :smiley: Men jeg prøver og det skal nok lykkes :slight_smile: Det fedeste ved KG er at der stadig ikke er alverdens reklamer osv… KG er VORES :slight_smile:

7 Synes om

Ogdet kan du gøre, fordi du er kategoriseret som niveau 3. Så får man nemlig lov at hjælpe med den slags små opgaver :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Snilt tænkt :smiley:

1 Synes om

:argh:

Jeg sidder og sletter brugere, der har oprettet sig, og derefter aldrig har været aktive. Og kom så selvfølgelig til at slette en, der lige havde oprettet sig for 5 min siden.

Så Frida1, hvis du skulle se dette - det var en fejl, så du må gerne oprette dig igen!

https://www.youtube.com/watch?v=6jGM_7g3NxM

Hvis nu der er nogen der ikke kender Roben og Knud

Mangler lige en opgave og en fælles-online-diskussion, så er jeg færdig med PawPeds G1 kursus.

Jeg tog det på engelsk og det er ikke et svært engelsk der bruges. Alle med et almindelig “dansk folkeskole engelsk” kan klare det.
Det er 6 uger og man skal sætte god tid af til opgaverne. Det er rimeligvis de samme emner som på FD opdrætter kursus, men der er tid til at gå meget dybere.

Jeg har lært en masse og kan kun anbefale det til alle som har tid og lyst til læring om alt-kat.

2 Synes om

Står med mobilen i et s-tog og læser med. Det er så lækkert! :slight_smile:

Jeg trykkede afvis i går, fordi min ocd gik amok over +1000 indlæg.

Det går jeg rundt om ved at klikke på seneste indlæg, hvor jeg så stadig kan se nye indlæg også selvom jeg ikke følger.

Inde i indstillinger kan man ændre hvornår forummet skal registrere at man følger et emne, og der kan den sættes til det allerede når man åbner emnet, eller efter at have emnet åbent i x antal minutter. :slight_smile:

1 Synes om

Lige en OBS, så kan man ikke det, hvis man har sat dem på mute/stille :slight_smile:

Og ja - man kan virkeligt lege med sine præferencer inde i indstillinger!
Jeg skal huske at få gjort så jeg ikke bliver spammed, når jeg ikke lige er herinde :tihi:

Så … lige for at få det ind med skeer. Det er ok at trykke Afvis? Det betyder ikke at man lukker sig selv ude fra at opdage at der er kommet nye svar i en tråd?

nope, det afviser - eller viser som læst - alle gamle indlæg

Hold sa op, jeg skal lige vænne mig til det her. :smiley:
Selvom jeg ikke skriver så meget, så lurer jeg jo :grin:

3 Synes om

Nej, Som Dorthe skriver, så kan du stadig se nye svar. Indstillinger for præferencer ændrer sig ikke, medmindre du sætter flueben - og så vil du stadig ku se nye beskeder :slight_smile:

1 Synes om

Lige til info :slight_smile:

Vi (måske mest jeg :hoho:) er blevet enige om, at knappen beholder sit navn. Den markerer nemlig ikke indlæg som læst, men afviser dem i ulæste sorteringen. Immervæk gør det det samme, men der er den forskel, at når de bare er afvist, så er de stadig ulæste (og dermed med sort overskrift).

Ja, det er bøvlet og underligt, men sådan er det, når nogen har meget skarpe ideer om noget. Skaberen af Discourse nægter at lave en ‘marker alle som læst’ funktion, så vi må bare afvise :slight_smile:

4 Synes om

nu har jeg også opdaget at Mirea MiSi er gået bort…for hunde da osse

1 Synes om

Er der en tråd som hedder noget med “world show 2017”? Jeg har søgt og ledt men kan ikke finde noget, kan det næsten passe? Vil ikke oprette en, hvis der allerede er en som jeg bare har overset :slight_smile:

Jeg skal jo WS og har derfor søgt et stort flag som jeg kunne have med.
Et ægtepar her i Lystrup hvor jeg bor ville gerne sælge mig et helt nyt flag. Idag kørte jeg så over for at hente det. Damen spurgte mig hvad jeg skulle bruge det til. Jo, ser du, jeg udstiller katte… Nåede jeg lige at sige før hun vendte om og sprintede ind i huset mens hun råbte til sin mand: HUN UDSTILLER KATTE!
Så kom hun tilbage med den mest bedårende lille birmapige som de passede for deres datter. Nuhr hun var sød og mega kælen​:heart_eyes_cat: Nej, hun elskede katte og at gå på udstilling og kigge. Så fik hende gelejdet ind på JYRAK så hun kunne se hvornår der var udstilling næste gang :wink:

11 Synes om