Oktobers tanker.... fortsat ;)

Irriterende? Nej, det har da reddet en ellers kedelig arbejdsdag :smile: Eneste fejl er, at der ikke kom flere indlæg mellem 8 og 14.30. :wink:

5 Synes om

Siger du at vi skal gå glip af noget …

1 Synes om

Enig :wink:

Puha - yngste nevø - aka Tornadoen - blev afleveret på adressen kl 7.10 i morges. Vi har hygget, men han har godt nok noget mere krudt i bagen end storebror.
Nevø er blevet hentet for ½ time siden, og nu vil jeg slappe af resten af dagen, og tage den med ro i morgen.
Torsdag morgen kl 7 bliver ældste nevø nemlig afleveret på matriklen, og han bliver til fredag eftermiddag.

Det er en skøn efterårsferie :slight_smile:

2 Synes om

Og verden vil bedrages, er i en af kattegrupperne på fb hvor der er en der viser billede af hendes Maine Coon … det er en flot kulsort kat … korthåret, for vi ved jo at der findes korthårede MCO …

suk
Hvorfor er det at folk ikke bare kan glæde sig over at ha’ en dejlig huskat? :frowning:

Der er ikke noget at sige til at katte har lav status når ikke engang deres ejere synes de er “gode nok” :frowning:

5 Synes om

Jeg ved det ikke, synes det er så trist at katten skal være en eller fin race ellers er den ikke god nok.
Rodhaette Jeg ville da elske at have sådan en her igen ( Rødhætte, den kat jeg voksede op med - hun blev 18)

4 Synes om

Enig. Det var et komplet tilfælde at jeg (og for den sags skyld John) endte med racekatte. Jeg gjorde fordi John havde dem. Og han fordi han var nysgerrig og besøgte en opdrætter :grin:
Men planen var egentlig bare en helt almindelig rundstrikket kat … indtil han så Ylle :grinning:

Og jeg fik somali fordi en veninde opdrættede og den sidste killing fik tæsk af hans mor, så kunne han jo lige bo ved mig indtil han blev solgt …han blev solgt - til mig :smile:

1 Synes om

Hvorfor h… skal katte absolut ørle, når man lige har vasket gulv? :tired_face: Har lige gjort grundigt rent i min lejlighed for sidste gang inden flytningen, så jeg rigtigt kunne nyde mit hjem den sidste uge, inden jeg går i gang med at pakke. Og nu er der så tre gulliggrønne pletter på mit pæne sæbebehandlede plankegulv :confounded:

Datteren hedder ikke Karina Kejser, vel? :slight_smile:

Ved det ikke men de hedder Gissel til efternavn

Ok, så tror jeg ikke at det er de samme :slight_smile:

1 Synes om

@Frida Sådan! Godt, du kom herind alligevel :slight_smile:

2 Synes om

Jeg tror ikke at @Frida og @Frida1 er den samme bruger … :thinking:

Åh Hippy tøsepigebarn altså :joy:

Sidder oppe på kontoret og hører en mærkelig lyd ude fra badeværelset. Mærkelig som i “kan ikke lige placeres”. Ud for at se hvad der sker og møder Hippy i døren, hun kommer farende ud mens hun prøver at ryste bagbenene (meget grinagtigt syn). Det skøre lille kræ havde så været en tur i toilettet (for anden gang vel at mærke). … og lyden var da hun drattede i og sprøjtede vand ud over det hele. Juliet sad så nede på gulvet og undersøgte alt det der mærkelige noget på gulvet.

Hippy og vand altså… Det er også jævnligt at der er sammenstød med den store vandskål nedenunder, og legetøjet dyppes jaja, vi keder os ikke.

10 Synes om

Hiver du ikke snart det Hippy barn med på en udstilling? Jeg trænger til at kramme hende :inlove:

Måske. Det kniber lidt med økonomien lige pt. Er stadigvæk arbejdsløs desværre. Måske (med fed streg under) Jyraks udstilling i Odense… men det vides ikke endnu :slight_smile:

Øj det ville være super godt. DSO har jo også generalforsamling om søndagen, så ved da at Charly kommer :grin:

Det er nemlig lige nøjagtig pga DSO generalforsamlingen :wink: Den vil jeg rigtig gerne med til, så hvis nu jeg kunne slå to fluer med et smæk :wink:

2 Synes om