Oktobers tanker.... fortsat ;)

Det påstod hun ellers, da jeg havde kontakt med hende på Facebook tidligere i dag :wink:

3 Synes om

Promo World Show

Så er det altså næsten nu. Hold nu op hvor jeg GLÆDER mig :rundtosset:

Hahaha Hippy og Fiona er sisters-from-another-mother :slight_smile:
Fiona har også været i toilettet to gange og nu er toiletter her i huset med husk-luk-låget-jeg-kan-ikke-svømme klistermærker så også gæster sørger for at der ikke svømmes…

3 Synes om

Smart! Sådan nogle klistermærker må jeg også have! Sigga har godt nok aldrig været i toilettet, men det er min store skræk for hun er for tyk og kluntet til at hun ville kunne vende sig og komme op igen. Og så foretrækker jeg altså også bare at låget er nede, når der ikke lige er en r*v på sædet! Hvor har du klistermærkerne fra?

jyrak.dk på fanen ‘betalinger til Jyrak’ næsten nederst på siden er der et der hedder ‘luk låget’

Jeg syntes de er lidt sjove, når man nu har en svømmekat…

2 Synes om

Jeg er stadig ikke overbevist … :cool:

Fordi forum ser anderledes ud, bliver jeg ved med at tro, at jeg har glemt at tjekke KG :tihi:

3 Synes om

Ja sådan har jeg det også! Jeg kan tjekke KG og så savne det lidt 5 min senere :lol:

1 Synes om

Jamen jeg ved ikke hvad det er med det Hippy barn, hun har altid været meget fascineret af den kumme på trods af at hun tog en tur derned også som lille. Hun forsøger at gå derned, men hendes kløer glider jo på brættet. Den øverste “lukke”-del er gået i stykker. Den knækkede en dag jeg sad på den og lakerede negle også var der ellers klemt “beeep” i rummet og hylen fra mennesket avavavav, det var en klemmelus af dimensioner. Anyway, det skøre kræ forsøger at kravle derned selvom man sidder der og hun har sneget sig med ud. Fordi når nu den øverste del af låget er knækket af så er der jo en fin lille hylde man kan sidde på også daske sit menneske i bagen, eller andre misser der kommer over for at se hvad der foregår :laughing: … hun er virkelig en prøvelse når det tar hende :hyp::hyp:

6 Synes om

og du ville have et kuld på Hippy? Det bliver så godt med et stort kuld på hende hvis de alle arver hendes sind :muhaha:

1 Synes om

Note to self: Lad være med at kysse med katten, når du lige har taget creme i ansigtet! :dohdoh: Hilsen Trine - nu med sort skæg…

10 Synes om

Jeg har ikke skrevet om det herinde, men Emmeline huskat blev aflivet for tre uger siden :cry:. Hun havde skrantet i noget tid og havde tabt sig, og så blev hun pludselig meget dårlig. Blodprøver viste ikke noget definitivt, men både dyrlægerne og jeg gættede på kræft. Hun var blevet væmmelig skarp over ryggen, hvilket jo bestemt heller ikke er et godt tegn.
Jeg savner hende, men hun var også på mange måder en besværlig kat, der i de 12 år hun boede her, næsten konstant lå i konflikt med i hvert fald nogle af de andre. Hun var ikke tryg ved dem, og det mærkede de og syntes det var sjovt at jage hende.
Emmeline nåede lige at bo sammen med Øyvind i fem dage, og hun tog faktisk hans indflytning forbavsende roligt, men det var nok fordi hun var for sløj til at protestere.
Nu har jeg så fire skovkatte der bare er glade for hinanden :heart_eyes:. Selv hystaden Nora, som blev så sur da Kolbjørn flyttede ind for tre år siden, at hun gik i sultestrejke :dokdok:, synes Øyvind er ok. Det eneste minus er at ingen af dem gider sove i min seng om natten ligesom Emmeline gjorde …

Det gør mig ondt, du har mistet Emmeline :kram:

Man kan godt ende med at knytte sig endnu mere til de besværlige katte, er min oplevelse. Måske fordi de kræver lidt mere arbejde.

Mon ikke det kommer hen ad vejen? De har jo nok lært, at de ikke var velkomne der, så det skal de måske lige finde ud af.

Jeg vågnede med alle 4 katte pakket om mig … du må gerne låne nogle af mine :tankekitty:

2 Synes om

Mon ikke det kommer hen ad vejen? De har jo nok lært, at de ikke var velkomne der, så det skal de måske lige finde ud af.

Jo, det håber jeg også. Og ja, sengen var det sted hvor Emmeline faktisk kunne dominere de andre - de skulle bare ikke bryde sig om at springe derop, så vankede der. Øystein og Yngve, som hun var gode venner med, men som heller ikker er her mere, måtte dog gerne ligge der :grin:.

Ser du det er sådanne tanker man ikke tænker… fordi så kommer der bla. tanker om hvorvidt man skulle være momentant sindssyg over overhovedet at overveje at få kuld på den lille strigle :star_struck::heart_eyes:

Først fremmest så gør det mig ondt I har mistet Emmeline uanset at hun måske var lidt en prøvelse at leve med. :troste:

Det gør stadigvæk ondt synes jeg, selvom det også kan være en enorm lettelse på mange måder. Sådan havde jeg det da jeg måtte ligge Bastian til at sove i sin tid. De efterlader jo aftryk i vores hjerter de små væsner :pote:

:sorger: god rejse over broen søde Emmeline

:lys:

1 Synes om

Du har orientaler… skaden er sket… du ER sindssyg :wink::joy:[quote=“Vipstosen, post:96, topic:235799, full:true”]

Ser du det er sådanne tanker man ikke tænker… fordi så kommer der bla. tanker om hvorvidt man skulle være momentant sindssyg over overhovedet at overveje at få kuld på den lille strigle :star_struck::heart_eyes:
[/quote]

2 Synes om

Luise, jeg forsøgte at rette i dit indlæg ovenover for at få quotet til at virke. Det lykkedes ikke :roll_eyes: Bare så du ved, hvorfor det ser ud til, at der er rettet i det.

Og så fik jeg så quotet til at virke i mit quote :slight_smile: Det handler vist om noget med mellemrum og linjeskift, uden at jeg kan sige det helt præcis.

1 Synes om