Oktobers tanker.... fortsat ;)

Jeg må godt drille lidt for jeg er jo også beriget med en strigle. Ikke helt på Hippy niveau, men Fiona hun minder meget om hende.
Sjov og ballade og en masse narrrstreger det er hvad Fiona er lavet af :joy::heart_eyes:

2 Synes om

Det er rigtigt :slight_smile: Der skal linjeskift til for citater virker.

1 Synes om

Vil da også lige blære mig herinde :slight_smile:

Blev færdig med Pawpeds G1 kursus her til aften, fik både banner til min hjemmeside og mit navn på graduation listen
https://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/…/g1students.html

G1RibbonSmall

12 Synes om

Jeg er sur på Zooplus :frowning: Jeg skulle genbestille kattenes vådfoder, og så har de det ikke. Udsolgt, men vi forventer at have det igen i løbet af 3 dage, og vores leverandører svigter os aldrig.

Nå, men det har de så gjort denne gang. Nu er teksten skiftet ud med en generel sludder for en sladder om, at de normat får deres ordrer inden for tre uger, og de kan sende en mail, når de har det.

Det kan jeg jo ikke vente på, når jeg også næsten har udsolgt, så nu må jeg se, om jeg kan finde på noget andet til de kræsne kræ.

Jeg synes efterhånden, det sker ofte, at Zooplus’ varer er udsolgt, uden de kan sige særlig meget om, hvornår de får dem igen :s:

Synes det nye forum virker rigtig fint :slight_smile: Og så fik det mig også tilbage på kattegale, efter alt for lang tid hvor fokus har været på alle mulige andre ting.

Blossom er efterhånden billigt til salg… hun snakker KONSTANT og HØJLYDT. Det er lidt ligesom om hun føler et behov for at kommentere på alt og på alle tidspunkter af døgnet - argh! Og det er så småt begyndt at smitte… Aria har egentlig aldrig været den store snakker, men efterhånden hører jeg også mere og mere fra hende. Hun er dog mere forsigtig i sine beskeder, hvorimod Blossom RÅBER alt.

4 Synes om

Hvad fodrer du med? Måske er det noget jeg har på lager.

Denne havesæson har været en katastrofe her på matriklen, grundet dårligdomme af både den ene og den anden art … depressionen ødelagde foråret og sommeren og her i efteråret blev jeg jo ramt af hekseskud i ryg/lænd,og det er først nu, jeg kan bevæge mig, uden at ømme mig ved hver bevægelse :s:
Men de sidste par dage har jeg klippet hæk for første gang i år, bedre sent end aldrig … om ikke andet, nåede jeg at klippe den inden Sct. Hans 2018 :rock:
I dag har jeg planer om at ordne området foran huset, der er groet til i græs og ukrudt, men så skulle facaden udadtil også være i orden … det kommer til at gøre godt i min stressede hjerne :ok:

3 Synes om

Catessy paté - noget af det billige, der sikkert er supermarkedskvalitet. Men som sagt, kattene er glade for det, og det er jo det vigtigste, når man har kræsne katte :slight_smile:

Og velkommen tilbage :grinning:

Øv, det har jeg desværre ikke på lager. Men jeg har my star pateer, hvis det kan bruges - jeg har bestilt rigeligt af forskellige mærker, så vi vil ikke komme til at mangle mad fordi du overtager lidt af det :slight_smile:

Tak - der er gået alt for lang tid. Jeg har kigget lidt med, men ikke rigtig deltaget i et godt stykke tid.

Fik klippet det sidste stykke hæk i regnvejr (der var tørvejr da jeg startede og nu skulle jeg bare være færdig …) :ok:
Servicemeddelelse: Hvis du absolut skal klippe en ledning over, så vælg forlængerledningen … den har flere meter at tage af og er nem at fikse igen … har jeg hørt :cool:

4 Synes om

Jeg har blærebetændelse, og apoteket har udsolgt af en ellers ganske almindelig antibiotika.
Så nu må jeg vente til i morgen på at komme i behandling.

  • indsæt grimme gloser *

Mon killingen nogensinde får et navn :gruble:

Jeg tænkte på at PutPut ville være eg sødt navn; hvad med det?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Ejeren af bagpartiet er ikke fan af det…

Og min mor mener, at vi skal give ham et ordentligt navn :joy:

3 Synes om

Din mor lyder som en meget klog dame :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

@Lykke

Jeg tænkte lidt på… Bullernut :heart_eyes:

Det bliver stort når @Lykke og @RuneS står ude på terrassen og kalder PutPut, kom så PutPut, sengetid :joy::joy: Sådan ca samme effekt vil Bullernut have :joy:

5 Synes om

Aha… I er begge bare SÅ sjove :stuck_out_tongue:

Det nærmeste vi er på et kaldenavn er Charles… Udtalt som i Charles Tante :tihi: Han er jo en charmør :wink:

3 Synes om

JEG hygger mig :klappe:

5 Synes om

Sigismund!

Den kedelige siger dog nej…