Oktobers tanker.... fortsat ;)

Ud af 8 aftaler om afhentning af forholdsvis store mængder gratis ting hos mig, er 7 sprunget fra på dagen. Den sidste kan nå det endnu - hun skal nemlig først hente i morgen. Jeg har brugt flere timer på at samle tingene til de forskellige og på vores korrespondence. Jeg ved godt at andre kan være ligeglade med hvor lang tid jeg bruger på det - og at der jo ikke er penge involveret. Men for fan*** at folk er så røv hamrende egoistiske at de ikke tænker længere end til deres egne næsetippe. Der er kø på næsten det hele. Men det betyder at jeg nu skal sidde og gå igennem hver eneste kommentar og hver eneste besked på fjæsen (har ikke tal på kommentarerne - beskeder alene er over 40!!!) - og så kan jeg ellers starte forfra med at sortere og plukke - og afvente om folk vil have tingene, når det kommer til stykket. Jeg bliver siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindsyg! Jeg vil bare gerne af med det hele og vil gerne hjælpe andre med fine ting uden fejl - frem for at kyle det direkte i storskrald. Men det havde godt nok været nemmere bare at kyle lortet ud :frowning:

Jeg forstår virkelig ikke folk der opføre sig sådan, det mindste man kan gøre hvis man har fortrudt, er da lige at melde tilbage at man ikke længere er interesseret. Men jeg synes man ser den opførelse oftere og oftere, både med gratis ting, men også med ting folk skal købe. :frowning:

3 Synes om

Helt enig Marianne. Jeg har lige stået i kø til nogle krukker. Der var 5-6 stykker før mig der alle sprang fra eller ikke svarede på sælgers beskeder. Detcer sådan en form for ligegladhed

1 Synes om

Det er selvfølgelig ikke for at “like” jeres kommentarer, men jeg kan ikke finde ud af at citere begge på én gang. Så like=tak/enig :smiley:

2 Synes om

Hvis du vil citere begge på en gang, skal du markere teksten i de to indlæg et ad gangen og trykke på det lille anførselstegn, der dukker op. Så bliver citaterne sat ind.

Jeg kan se at du desværre ikke er den eneste der har det problem, jeg er i flere grupper på fb hvor der enten sælges eller gives ting væk - og der er der også nogle der ikke er ret gode til at give besked hvis de ikke er interesserede alligevel.

1 Synes om

Perfekt. Tak Ingrid :smile:

Det er simpelthen så flabet!

3 Synes om

Jeg burde egentlig lave noget husligt, men Jeppe har vidst underskud på nusse og putte kontoen, så det må være første prioriteten :hjerte: Har jo langt fra været hjemme, så meget som de er vant til på det sidste, og oveni gad Jeppe ikke kattepasseren :tihi:

Må indrømme jeg er ham taknemlig for det, har så tit tænkt om ikke det ville være bedre for ham, at bo et sted hvor han kan komme ud og rende :s: Men når han gang på gang ikke gider andre mennesker, hvis ikke vi er hjemme, bliver jeg overbevist om at han høre til her :inlove:

2 Synes om

Så har alle kattene fået loppekur … synes de har voldkløet sig de sidste par dage :smirk_cat:
Jeg er ikke ret populær lige nu, men de takker mig nok senere, når skidtet begynder at virke … og som ekstra plus, bliver Spotty lidt sløv i det, det første døgn :ok:

3 Synes om

Mon ikke det er den nye kat, der har slæbt lopper med…? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Det havde jeg slet ikke overvejet, men det er det nok :wink:

2 Synes om

Jeg oplevededet samme, da jeg startede oprydning i foråret, flere var tilmed så frække og spørge om jeg ikke kunne levere :expressionless:

Jeg havde så hørt en del godt om Kirppu og valgte at booke en stand, da de havde sommertilbud. Jeg har på 24 uger solgt for over 9000 kr

4 Synes om

Aftenens vådfoder er spist op, og hvis jeg ikke tager meget fejl, er det killingen der har spist det hele :astonished:

3 Synes om

Gaah, jeg synes der er ét eller andet jeg skal gøre nu her til aften, men knagme om jeg kan komme i tanke om hvad det er… :venter:

Hvor er det rart at mit gamle legetøj nu bliver brugt igen - var oppe med det på krisecentret her i Roskilde og aflevere det idag

8 Synes om

Jeg kørte for en del år siden op på et børnehjem med alt mit gamle Barbie. Nøj, hvor blev de glade :grin:

3 Synes om

Nøj jeg er træt :grimacing:

Det har været nogle lange dage, og især nætter, siden Bøh smed slimproppen fredag aften. :coffee:

Men der er ikke sket noget endnu, går jeg ud fra? :slight_smile:

EDIT: Og det var der så alligevel - tillykke med de små :slight_smile: :flag:

1 Synes om

I begyndelsen, da jeg havde kat, kunne jeg bruge timer på Zooplus og købe mig fattig i alt muligt legetøj - som kattene efterfølgende ikke gad lege med. Nu har vi stort set prøvet alt legetøjet (!) og har fundet ud af, hvad der virker (ikke meget!), og hvad der ikke gør. Så nu er det mere blevet en ekspeditionssag at købe foder og grus. Det er kun det nødvendige, der kommer i kurven.

Men så har jeg i stedet opdaget dette site, som jeg kan bruge min tid og mine penge på.

Jeg har altså ingen aktier i sitet. Jeg synes bare, de har så mange fine ting :slight_smile:

3 Synes om

Det her bliver liiiidt en lang dag…