Plantorama racefremvisning d. 11. februar 2018

Jeg gør med party og amfie hvis de ikke er gået i løb endnu.

2 Synes om

Ærgerligt at det igen igen igen er samme dag som Racekatten har udstilling

1 Synes om

Helt enig. Desværre har vi ingen indflydelse på Plantoramas valg af dato, for vi ville helt klart også hellere på en anden dato. For mit vedkommende er det endda igen-igen en arbejdsweekend, suk.
VH
¨Susanne

Det er så hyggeligt at være med til, vi elsker at deltage på den anden fremvisning de har i samarbejde med JYRAK.

2 Synes om

Ville så gerne med sammen med Junior som vi plejer. Jeg er sikker på vi ville hygge os som altid. Men jeg tænker bare at et (mindre) epileptisk anfald ikke ville se godt ud hvis det skulle ske så jeg forsøger at vænne mig til tanken om at blive hjemme med min defekte kat :roll_eyes:

Jeg har godt tænkt det samme, ingen grund til st presse ham.
Men derfor kan man jo altid kigge forbi alligevel :smiley::smiley::smiley:

Tror ikke det vil være at presse ham overhovedet, han plejer at være enormt afslappet derude. Men nej, tror lige vi skal være lidt mere dus med det her nye skidt inden vi overvejer noget som helst - udover deres ferie på pension om halvanden uge :grin:

Ombeslutter du (og Junior) jer, så er I altid velkomne :blush::blush:

Vi har 6 bure i Vallensbæk:
Bur 1: KOR + EUR (migselv)
Bur 2: KOR + SBI (Helene)
Bur 3: NFO (Helene)
Bur 4: PER + RAG (Inge og Christina )
Bur 5: NFO (Lotte Lindenstrøm)
Bur 6: KOR (migselv) - med mindre vi kan finde en anden race at fremvise i det bur :slight_smile:

2 Synes om

Randers:
Bur 1: OSH (mig selv)
Bur 2: OSH (Xandra)
Bur 3: NFO (Andreas og Berit)
Bur 4: MCO (Lotte)
Bur 5: BSH (Lene og Claus)
Bur 6: EUR (Henriette)

Orientalerne kan dele et bur så vi kan sagtens have en race mere med hvis nogen er friske :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 Synes om

Hvordan ser det ud med Hillerød? Giver det mon mere at køre til Vallensbæk?

Jeg har desværre ikke hørt fra Anette som står for det i Hillerød så ved ikke hvilke racer der kommer der

Ok, tak Katho.
så drager jeg nok mod Vallensbæk i stedet.

Ellers tag færgen og kom et smut til Århus :grin:
Vi har 9 dobbeltbure med ligeså mange racer klar til at tage imod katteglade publikummer.

Ikke lige i denne omgang, men tak for budet :smile: Jeg håber, at I får en skøn dag.

1 Synes om

Så er Plantorama overstået for denne gang. Det var en god dag med rigtig mange gæster og kattene var godt underholdt da 3 solsorte havde forvildet sig ind :joy::joy:
Tak til alle udstillere rundt om i landet :smiley::+1:
Håber at I er frisk på endnu en tørn i september :wink::smiley:

Lidt stemningsbilleder

18 Synes om