Plantorama VALLENSBÆK d.10.9.17

Som det kan læses andetsteds holder Plantorama igen i år Kattens Dag i deres forretninger landet over :ok: Der er kommet en ny afdeling i Vallensbæk, som jeg har fået æren af at organisere Kattens Dag 2017 i. Der er 6 bure, som jeg forholdsvis nemt selv kan fylde med KOR og EUR, MEN det kunne være superhyggeligt og lidt mere interessant for publikum også at se lidt andre racer :høhø:

Så er jyrak.dk opdateret med tovholdere etc. Redirecting...

D. 10 sep. afholdes der Haven’s & Katten’s Dag i Plantorama.
Kunne du tænke dig at vise din racekat frem og være med til at fortælle folk om katten’s pleje, så meld til hos tovholderen for den butik du ønsker at deltage i.
Du skal være tilstede med din/dine katte i tidsrummet 08.00 - 16.00.
Vi sørger for der er udstillingsbure og Plantorama sørger for forplejning.
Kom og vær med til en hyggelig dag
TILMELDING SKAL SKE TIL —>
Ålborg: Simone - [email protected]
Viborg: Tanja - [email protected]
Randers: Lisbeth - [email protected]
Egå: Birgit - [email protected]
Horsens: Tina - [email protected]
Vejle: Linda - [email protected]
Sønderborg: Marianne - [email protected]
Odense: Sonja - [email protected]
Hillerød: Anette - [email protected]
Vallensbæk: Camilla - [email protected]

Hvis du vil deltage i Vallensbæk, kan du skrive til mig direkte på email [email protected] eller tilmelde dig her i tråden :slight_smile: Nye udstillere kan helt sikkert låne udstyr, hvis der bedes om dette :slight_smile:

Der er stadig ledige bure :slight_smile:

Burene er afsat med KOR, EUR, PER, SBI og NFO :slight_smile:

Kunne du ikke overtale Ann til at tage en bal med

Ann viser sine katte frem i Hillerød :slight_smile:

kan man medbringe egen sturdie i stedet for bur?

Joh:? Det er vel op til den enkelte tovholder i de enkelte Plantorama’er :slight_smile:
Hvilken afdeling kunne du tænke dig at fremvise kat i:? Vi kan godt dele et dobbeltbur til to enkeltbure i Vallensbæk, så der kan blive plads til et dobbeltbur/sturdi til dig, hvis du vil :slight_smile: Ellers er der faktisk fyldt op i alle 6 bure i Vallensbæk :ok:

Det var Vallensbæk jeg tænkte på men når der er fyldt op så er det lige meget :wink:
Der kommer nok en anden gang :slight_smile:

[QUOTE=ST;1315474]Det var Vallensbæk jeg tænkte på men når der er fyldt op så er det lige meget :wink:
Der kommer nok en anden gang :)[/QUOTE]

VI kan sagtens. Lave plads til dig, hvis du er interesseret :slight_smile: Hvilken race vil fremvise:?

ST - jeg har fået et afbud, dvs der er plads til dig og dine katte :slight_smile: Du er meget velkommen :slight_smile: Skriv gerne til mig på [email protected] om hvilke racer, du tager med :slight_smile:

Hvis du får flere afbud Camilla, kan jeg måske komme med KBL og SBI

WOW! Kan dine katte evt dele et dobbeltbur:? For så kan der blive plads til dem også :ok:

Mimi kan godt være i et enkelt bur. Det kan Saga sikkert også, så er der et ledigt dobbeltbur.