Problemer med mobilen (billeder)

Jeg har købt mig en ny mobil for et par uger siden, en Huawei P smart.
Før den havde jeg en Samsung J3 i 9 måneder, men brød mig aldrig om den og da min første smartphone var en Huawei, som jeg rigtig godt kunne lide (men manglede større hukommelse), besluttede jeg mig for, at købe en ny af det mærke.
Dengang jeg skiftede fra den første Huawei, til Samsung telefonen, begyndte der at ské mystiske ting med mine billeder … de blev simpelthen forvandlet til grå felter! :hmpf:

Jeg fandt til sidst ud af, at hvis jeg fjernede det eksterne SD-kort fra telefonen, blev mine billeder ikke længere ødelagt … men til gengæld, brugte de altfor meget af telefonens hukommelse :venter:
Nåh, men nu køber jeg som sagt en helt ny telefon med masser (for mig) af hukommelse, så jeg har ikke sat noget SD-kort i den … men nu er den fanme også begyndt på det pjat! :argh:
Nogle billeder forsvinder helt, andre er der, men åbner ikke op … :surrender:

Dette billede åbner ikke op:

Ingen jeg har snakket med, har nogensinde oplevet, eller hørt om problemet før … jeg synes også det er mega mystisk, at der er to forskellige telefoner der gør det :gruble:
Der sidder ikke engang det samme SIM-kort i, for den ene bruger Micro - den anden Nano.

Er der nogen af jer, der har oplevet problemet? … hørt om det??
Telefonen er købt i EL-giganten og jeg skal selvfølgelig klage til dem først og fremst (skal lige tage mig sammen :roll_eyes: ) … men det kunne være rart at høre, om nogen måske havde en idé om, hvad der er galt?

@RuneS

Nogen idé?

1 Synes om

Det kan nok i virkeligheden være mange ting. Kan jeg få dig til at at prøve at hente Google Fotos i play store og se om den vil vise billederne?

Den giver også mulighed for gratis backup af alle sine billeder under 16MP, og så bliver de dejligt nemme at søge i :slight_smile:

1 Synes om

Nåh, nu fik jeg endelig tjekket det med Google Fotos og det er desværre det samme … kan kun se de få billeder jeg kunne se i forvejen …

Mine billeder bliver sendt på skyen i OneDrive, men kun når mobilen har adgang til Wi-Fi og tit bliver billederne ødelagt så hurtigt, at de ikke når at komme op på skyen :surrender: