Projekt ''Nyt køkken''

Lige det princip har man så ikke overholdt her - heldigvis, for køkkenvinduet sidder faktisk lidt højere end stuevinduerne i samme facade… :wink:

havde faktisk i sin tid samme problem, det blev løst ved at bruge en 4 cm lavere sokkel

Det gjorde vi også i det første køkken vi satte op - men jeg blev sgu’ træt af den lavere bordhøjde i den ene del af køkkenet, så her i anden omgang valgte vi skidtsamleren…
EDIT: Nåe, ja - så sku’ jeg jo også ha’ undværet mine sokkelskuffer - jeg eeelsker min skidtsamler… :ok:

det generer så kun mig ved opvask = opvaskebalje

Stadig ikke et færdigt køkken, men nu er alle skabe der står på gulvet monteret :ok:

Tømreren er gået i gang med at lægge gulv i dag … det er laminatgulv som jeg købte til det forrige sted jeg boede, men ikke nåede at få lagt, før det hele gik ad pommeren til.
Farven passer ikke SÅ fantastisk til kirsebærfarvet, så jeg tænker, jeg maler soklen hvid … :gruble:

Jeg havde jo frygtet, at kattene blev helt vildt stressede på grund af alt det ståhej, men de har en fest … især Bambina :tihi:

Den modul hun befinder sig på, hører ikke hjemme der, men der kommer et dobbeltskab med glaslåger (samme bredde som skufferne) der op på væggen :smiley_cat:

10 Synes om

Ja, man er sgu nødt til at have en ordenlig arbejdshøjde … ikke at jeg planlægger at arbejde så forfærdelig meget i køkkenet :laughing:

3 Synes om

Det ser da ud til at blive et godt køkken :smiley: selv med en skidtsamler :hoho:

1 Synes om

Njaaee - kan nu ikke forestille mig, at skyrkage kan fremstilles i upassende arbejdshøjde - og da slet ikke islandsk rugbrød…! :hushed::yum:

2 Synes om

Vi finder muligvis aldrig ud af det … :tonguenanananana:

Nope - for fremover vil du jo netop befinde dig ved et køkkenbord af ideel højde… :stuck_out_tongue_closed_eyes::sunglasses:

3 Synes om