Reaktionsknapper

Jeg vil lige tilføje, at vi jo til enhver tid kan lave det om igen - føje flere til eller trække nogen fra - hvis den første opsætning, vi vælger, ikke fungerer.

6 Synes om

Eftersom der ikke er kommet flere indlæg, er det vel nu, vi skal holde en afstemning? Og så kommer jeg pludselig igen i tvivl om, hvordan vi gør. Måske er det alligevel ikke så “sagtens” endda.

Vi bliver nok nødt til at stemme om udvalgte kombinationer. Det giver ikke mening at stemme om knapperne enkeltvis.

Der er disse forslag:

  • :ok: :heart: :laughing: :open_mouth: :cry: :angry:
  • :ok: :heart: :laughing: :open_mouth: :cry: :angry: :denmark:
  • :ok: :heart: :laughing: :open_mouth: :cry: :angry: :denmark: :tak:
  • :heart: :joy:
  • :heart: :cry: :angry: :laughing:

0 vælgere

5 Synes om

Jeg ved ikke, om man kan sætte en sluttid på afstemningen. Det opdagede jeg ikke. Men skal vi sige, vi lader den ligge en uge, så alle har en chance for at se den og tage stilling. Dvs. vi gør stemmerne op på næste onsdag. Mind mig gerne om det, hvis jeg glemmer det.

6 Synes om

Jeg har slet ikke fulgt med i denne træd, for det har jeg ikke kunnet overskue. Det er rent tilfældigt, fordi det bliver nævnt kort et andet sted, at jeg opdager, der er en afstemning om emojis på forum. Jeg har stemt og venter spændt på, at de kan bruges :slight_smile:

Tak, grin og tillykke som i det gamle forum vil efter min menig være nok :smiley:

Men det skulle du have foreslået, inden vi gik i gang med at stemme :slight_smile:

Uanset hvad resultatet resultatet af afstemningen bliver, så prøver vi det, og så justerer vi, hvis det viser sig ikke at være hensigtsmæssigt.

Det ved jeg, men har lige haft lidt travlt på anden front, så har ikke fået læst så meget herinde de sidste dage :smiley:

1 Synes om

Hvorfor skal vi have den vrede smiley?

Hvis der bliver slået noget op om JBH eller dyrplagere eller tåbelige naboer… så er der lissom kun en vred smiley der duer :wink:

4 Synes om

Men seriøst er der virkelig brug for lige Den knap? Og i så mange af mulighederne? :confused:

1 Synes om

jeg er så enig…

jeg tænker bare lidt på hvordan man vil have det hvis der lidt for ofte bliver brugt sur mod en…

1 Synes om

Jeg TROR (håber) da ikke at den vil blive brugt forkert. Og jeg ville mangle den.

1 Synes om

Hvis “SUR” bliver brugt MOD en… så har man misforstået den, vil jeg mene. Den er der på FB. Og der synes jeg ikke den sådan generelt bliver misbrugt.

1 Synes om

Baseret på antallet af indlæg, der er kommet, efter vi egentlig er gået videre til afstemning, vil jeg foreslå, at vi dropper afstemningen igen indtil videre. Og så må I komme med jeres forslag, så de kan komme med i en afstemning. Eller vi må tage beslutningen på en anden måde. Eller stemme på en anden måde.

Men nu, hvor der er kommet gang i diskussionen, synes jeg, den skal fortsætte, og så må vi jo bare lade den køre noget længere og vente på, at alle synspunkter kommer på banen. Jeg ved ærlig talt ikke, hvordan man sikrer det, for der var jo egentlig tid nok, inden vi gik til afstemning denne gang.

Under alle omstændigheder skal afstemningen nok laves i et separat indlæg, så den ikke ender med at ligge midt i det hele, hvor man til slut slet ikke kan finde den.

Ovenstående er et naturligvis bare et forslag, men jeg tænker, at der nok ikke kommer noget godt ud af det, hvis en hel masse er utilfredse, allerede inden knapperne er implementeret.

2 Synes om

jeg tænker at vi kunne udvidde således der er de samme knapper som på gamle kattegale.
De virkede for mig og dækkede umiddelbart og det de ikke dækkede kunne man skrive sig fra i indlæg i den pågældende tråd

1 Synes om

Der har da været masser af tid. Jeg kan fint leve med at adminteamet sætter en dato. Så må det være folks eget ansvar at holde øje med hvad der sker i trådene. Ellers bliver vi nok aldrig færdige med at diskutere :wink:

:ok: til afstemning i egen tråd. Du har helt ret i at den nemt drukner :relaxed:

3 Synes om

Alternativ 1:

  1. Admin sætter en dato for, hvornår diskussionen skal være slut.
  2. Admin beslutter, hvor mange knapper vi vil have (ud over like-knappen)
  3. I kommer med forslag til knapper, der skal stemmes om.
  4. Vi stemmer om knapperne enkeltvis, og de xx (antal knapper vi vil have), der får flest stemmer, bliver implementeret.

Alternativ 2:

Vi stemmer ikke om det, men lader admin træffe valget. Selvfølgelig baseret på diskussionerne her. Det vil jo være den nemmeste løsning. Så kan vi altid diskutere og justere bagefter.

Alternativ 3:

Måske skal vi bare nøjet med 2 alternativer :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes, vi skal tage denne og få en løsning prøvet af. Vi har haft muligheden for at stemme med en - synes jeg - rimelig tidsramme. Der er ingen grund til at starte forfra. I kan træffe et valg baseret på de stemmer der er kommet ind, kommentarerne i de to tråde og jeres egen vurdering. Og så kan vi jo altid justere, som du siger :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Denne kan jeg godt lide :slight_smile:

Alternativt kan admin også bare vælge, som du også nævner. Min utilfredshed handlede jo i bund og grund over at jeg ikke brød mig om det jeg skulle vælge mellem. Var jeg mødt ind til en række knapper uden mulighed for at vælge til og fra havde jeg nok bare rullet med øjnene i stilhed og affundet mig med at sådan var det jo :wink:

1 Synes om

Vil det være en idé, at vi begynder med et minimum - som fx :heart: :joy: :cry:?

Det bliver nok nemmere at føje nye til end at fjerne nogle, som vi allerede er begyndt at bruge.

8 Synes om