Sådan citerer du

Emne oprettet via en anden tråd. Derfor den bratte start.

@Jeanette Siden katten har fundet sit hjem, benytter jeg mig lige af lejligheden til at fortælle dig, hvordan du nemt kan citere tekst. Det lykkedes jo godt nok ovenfor, men måske ikke helt i den udgave, du havde forestillet dig :slight_smile:

Hvis du vil citere et indlæg, skal du bare trykke på den lille taleboble øverst i venstre hjørne af boksen, når du har trykket på svar.

Hvis du vil citere dele af et indlæg, skal du markere den del, du vil citere. Så popper der et lille anførselstegn op ved teksten, som du skal trykke på, hvorefter det ryger ned som citat i din svarboks. Det er fx det, jeg har gjort herover med dit indlæg, som jeg kun har citeret den sidste sætning fra.

1 Synes om

Når jeg trykker på taleboblen kommer alt med

prøvede lige med noget af det

Ja, det gør det. Så enten må man fjerne noget af det manuelt, hvis man ikke vil have det hele med. Eller også må man, som du også har prøvet, bruge muligheden for at markere noget af det :slight_smile:

1 Synes om

og det er jo nemt nok så ingen problem i det

Se det syntes jeg faktisk er en stor fordel og meget nemmere end fra det gamle forum :jubiii:

2 Synes om

Nemlig! :slight_smile:

Jeg tror lige, jeg flytter disse sidste indlæg til den korrekte kategori. Det er ikke sikkert, folk forventer, at de skal finde hjælp til at citere herinde :slight_smile:

(Og det er så denne kategori).

1 Synes om